welke sim omly provider

Ben toe aan een nieuwe sim only provider.

ik wil max 20 € uitgeven per maand.

+/- 100 min bellen of meer +/- 2500 MB of meer

welke provider is aan te raden

nou ik mag met bijna 10 jaar de BEN wel een pluimpje geven voor prijs kwaliteit en service

op mijn eigen toestel

tevreden over service en internetsnelheid ?

ja hoor

al heb ik weinig internet nodig als mobile data via hen

het juiste gebruik / data VERbruik is belangrijk bij elk sim only

ok thanks voor de tip

heb tele2 met maandelijks opzeggen

7GB Data € 14

Unlimited Bel/SMS € 5

Totaal per maand € 19

Aansluitkosten € 20

Contract Maandelijks opzegbaar

20GB Data € 17

200 Bel/SMS € 2

Totaal per maand €19

Aansluitkosten € 20

Contract Maandelijks opzegbaar

Is dit via een 4G netwerk en is de internetsnelheid voldoende

20 minuten geleden, wanderer zei:

Totaal per maand € 19

dat is ook niet verkeerd

4G waar je mast woont…

anders is het volgens de dekking 3G

nee is niet verkeerd en je kunt je bundel naar believen bijstellen, internet snelheid is hoog, kijk maar op hun site…en waar aanwezig is het echt 4G

HollandsNieuwe 4000 mb/min/sms € 10,00

Ik heb de kleinere broer 1000mb/min/sms € 7,50

Bevalt prima.

Bij deze laatste tip kan ik mij aansluiten.

Ik gebruik nu al jaren Hollandsnieuwe met 2 toestellen.

Lage prijs, hele goede 4G dekking en nog nooit problemen ondervonden.

Via FB Messenger worden vragen altijd binnen enkelere uren beantwoord.

Bij gebruik in het buitenland wordt er niet moeilijk gedaan als er eens de capaciteit wordt overschreden en ik ik kan dat beoordelen doordat wij altijd 6 maanden in Spanje overwinteren.

Kijk eens bij Simpel.

4 GB internet, onbeperkt bellen en 500 SMS => € 10,-- / mnd (2 jaar)

Werkt via T-Mobile (prima netwerk) met een gemiddelde downloadsnelheid van 50 Mbps en een gemiddelde uploadsnelheid van 15 Mbps

Ik heb het al jaren en het bevalt prima.

Lebara, onbeperkt bellen/sms en 5 GB data via het 4G netwerk van KPN voor 10 euro p/m.

Mijn vriendin zit bij Ben. Had 2 jaar geleden de beste aanbieding.

Nu: 100min, 5000MB, 4G voor 11 euro per maand.

Over de service kunnen we niks zeggen, nooit nodig gehad!

4 uren geleden, kiekiek zei:

Lebara, onbeperkt bellen/sms en 5 GB data via het 4G netwerk van KPN voor 10 euro p/m.

Dit lijkt in 1e instantie wel heel aantrekkelijk maar deze prijs is alleen bij gebruik binnen NL, voor gebruik buitenland komt er toch wel weer € 5,= extra bij en dan wordt het toch weer een heel ander verhaal.

Nationaal abonnement

Met het Sim Only abonnement kan je bellen en sms’en naar Nederlandse nummer binnen de EU. Ook gebeld worden in de EU valt binnen je bundel

Bellen naar 44 extra landen voor €5 extra

Als je voor deze optie kiest kun je in Nederland bellen en sms’en naar 44 extra landen vanuit je maandbundel. Je kunt elke maand ook gratis wisselen tussen Nationaal en Internationaal.

Canada

China

Hong Kong

IJsland

India

Israël

Liechtenstein

Maleisië

Marokko (Alleen vaste lijn)

Noorwegen

Singapore

Thailand

Turkije (Alleen vaste lijn)

Verenigde Staten

Zuid-Afrika

Zuid-Korea

Zwitserland

Je data/min/SMS zijn geldig binnen de EU
Let op: Voor data gebruik in EU landen geldt een Fair Use Policy: lees hier

Je kunt dus in heel EU bellen/sms’en naar NL nummers, dat is bij alle providers zo…

Helemaal correct, niet goed gelezen, ik keek alleen naar de optie INTERNATIONAL…:disappointed_face:

groot nadeel van Lebara:

Je krijgt automatisch bericht als je op 80% en op 100% van je verbruik zit. Daarna zal een toeslag in rekening gebracht worden voor data: 10 cent per MB. De toeslag wordt als buitenbundel-verbruik in rekening gebracht.

extra data 1 Gb –> 100€

terwijl ik daarvoor bij Tele2 slechts 0,01€ moet betalen per MB…

Er zijn grote verschillen tussen providers voor wat betreft buiten de bundel raken. Bij Hollandsnieuwe stopt het automatisch en krijg je niet onverwacht een torenhoge afrekening. Bijkopen is fors duurder dan het binnen de bundel tarief. Er is een provider waar je alleen nog langzaam Internet overhoudt, genoeg voor app berichten.

Ik vind het eigenlijk ontzettend irritant dat er niet gewoon een afrekening op basis van Mb’s kan worden gedaan tegen een normaal tarief. Het hele bundel gedoe is alleen maar aantrekkelijk voor de providers, door ongebruikte ruimte of door overschrijding tegen veel te hoge tarieven.

Ze houden de data wel goed bij dus het kan wel.

Eigenlijk net als parkeergarage’s die precies je minuten bijhouden maar alleen per vaste tijdblokken afrekenen, oplichting is het.

13 uren geleden, OFDM zei:

… _ Bijkopen is fors duurder dan het binnen de bundel tarie _f. Er is een provider waar je alleen nog langzaam Internet overhoudt, genoeg voor app berichten.

Nou, dat valt toch wel mee.

Bij een 12-maanden (1000 MB) abo blijven de kosten binnen en buiten de bundel gelijk, zie bijlagen.

Bij een 24-maanden bundel scheelt het nauwelijks, althans ik zie dit niet als fors…