Help deze man even mensen. De vraag lijkt me glashelder, dus iedereen die geen CD met OpenATV heeft hoeft NIET TE REAGEREN. Daf-driver helpt altijd iedereen met problemen zonder te zeuren, DUS …Tsongejonge
Hoi,
dat hij zijn vraag eens duidelijk steld.
Hoe gaat hij naar CanalDigitaal kijken.
Met kaart in een kaartslot of met een Ci-module?
Steekt hij zijn kaart in de kaartsluif en met softcam, dan zijn al de voorbij antwoordengoed.
Gaat hij Via een CI-odule kijken dan is het natuurlijk een ander verhaal, want niet elke ontvanger kan met een CI-module omgaan, en al zeker niet met een CI+ module.
Het enige wat telt is dat je tegenwoordig een ontvanger koopt met een of meer CI sloten, wil je in de toekomst blijven kijken.
Verder zal er tussen de ontvangers nagenoeg geen verschil te bespeuren zijn, anders dan dat je in de specificaties kijkt naar reocessor snelheid en intern geheugen.
Deze vraag is een beetje alsof je vraagt op welke computer het programma “Word” beter loopt.
In bijdrage 19 staat een link, waarin open ATV en de gebruikerservaring op verschillende ontvangers uitgebreid aan bod is gekomen.
Wanner je een zoekfunctie gebruikt zal je nog wel meer bijdragen tegen komen op dit forum waar je informatie uit kunt halen.
Vu duo² werkt perfect met openatv, werkt perfect met sat en kabel tuner, iptv werkt perfect. CI module koop ik niet, dus weet ook niet of deze hier in werkt of gaat werken…
Ik gebruik een Vu+Solo4k met openatv 5.3 heb de cd kaart in de cardreader met oscam, en met de ci module werkt het ook prima, alleen voor mijn gevoel zapt hij wat trager met de ci module. ik gebruik de witte ci module.
Ik gebruik een Vu+Solo4k met openatv 5.3 heb de cd kaart in de cardreader met oscam, en met de ci module werkt het ook prima, alleen voor mijn gevoel zapt hij wat trager met de ci module. ik gebruik de witte ci module.
Heb een X-trend 9500, met canal digital kaart (rechtsteeks in slot met oscam decoderen) er in. 2 x sat tuner ivm meerdere zenders opnemen. Heb hem doorgelust naar mijn NAS en systeem werkt eigenlijk prima. (net wel moederboard + voedingd rep.laten uitvoeren).
Als ik nu een nieuwe zou aanschaffen dan neig ikt toch naar een VU omdat deze fcb tuners heeft en ik (lees de vrouw des huizes) dan denk ik nog meer kanalen gelijktijdig kan opnemen.
tevens zou ik wel keizen voor decoder die 4k aankan.
met dreambox edit kun je makkelijk zenderlijsten aanpassen en nieuwe in je box zetten via je netwerk.