2TB 2x Sat 1x ter tuner IR + BT AB
vu+.pdf (391,6 KB)
Kan je de prijs misschien aanpassen, je vraagt een bijna nieuwprijs voor een 10 jaar oude decoder.
Het is duidelijk dat de vraagprijs ook een wens is bij tweedehands artikelen. En zo ongefundeerd vind ik @Frans_B z’n opmerking niet.
Wat is zijn belang bij het verzoek, hij heeft geen enkele intentie te kopen alleen maar een negatieve opmerking te maken, vroeger noemden we dat trollen. De werkelijkheid is dat ik een vraagprijs vermeld voor ruim minder dan de helft van de nieuwprijs, ondersteund door de factuur, wat door hem bijna de nieuwprijs wordt genoemd, wat gewoon bezijden de waarheid is
– ceesmfik kocht niet lang geleden dezelfde decoder, dvb-s2 en dvb-t2 voor 200€. extra BT remote. totaal 260€.
Fijn voor je, blijft dat je opmerking feitelijk onjuist was. Als jij hem gratis zou hebben gekregen , moet ik hem dan ook weggeven??. Verder zou deze rubriek vrijwel onbruikbaar worden als iedereen zonder te willen kopen hier gaat vermelden wat ze hebben betaald.
– ceesmf
Niet goed geinformeerd, zie factuur, minus 2x lnb, plus tuner plus AB is nieuwprijs ruim over de 900 euro !. Voortaan beter je huiswerk doen voor je een ongefundeerde opmerking plaatst. Bovendien staat er duidelijk vraagprijs , een bod is welkom
– ceesmf