16 uren geleden, Tonskidutch zei:
wat jij wil gaat niet lukken dus einde verhaal
oke….. dat snap ik nu ook.
het achteraf decoderen van een gecodeerde opname gaat alleen met de Vu+ en een CI+ module met geldige kaart erin
Dat snap ik ook, dat kan alleen op deze manier ook met de HUMAX .
je kan kiezen als je de CI+ met geldige kaart gebruikt of je meteen wilt decoderen, dan mag je maar een opname maken en niets anders bekijken OF je kan later decoderen en dan kun je meerdere programma;s opnemen in gecodeerde vorm…..
En hier houd het even op bij mij…… sorry, ik ben maar een oude man, met een simpele ziel. Ik zie het nu toch ook anders bij mijn VU+. Ik kan 2-3 programma’s tegelijk opnemen, en dan ook nog een andere kijken, maar de opgenomen programma’s zijn allemaal reeds ongecodeerd op de HD gezet. Net ff geprobeerd, 3 zenders opgenomen, naar een vierde gekeken. Alles gestopt na 10 minuten, de kaart eruit gerukt, maar kan alle opgenomen programma’s bekijken. Heb ik dan iets speciaals? (ik zal niet zeggen dat ik iets speciaals ben, dat is een inkoppertje)
16 uren geleden, Mimisiku zei:
Gewoon die oude Humax aan de kant zetten! Goedkoop Enigma2 bakje kopen en in de slaspkamer zetten. Kaart uit de CI module en in de kaartslot van de VU+ steken. OScam op beide boxen en thuisdeling gebruiken..
och, misschien koop ik wel een ultimo bt, en gaat de solo 4k naar boven. Dan ben ik ook verlost van die kaart verhuizing steeds, daar wordt hij ook niet beter van..