Hoezo lyrisch? Mensen die al kennis gemaakt hebben met die technieken en dat tonen aan hun vrienden en kennissen vinden het toch de betere oplossing ten opzichte van alternatieven die de TV providers aanbieden.
Je eigen club waar je deel van uitmaakt met OpenPli heeft toch niets meer te doen als deze soort receivers verdwijnen. Dat geldt ook voor Gigablue en andere merken.
ik vul nog even aan;
er zijn geen andere deugdelijke leveranciers op dit moment en iedereen vlijtig zoekt. !
Mocht er een receiver uitkomen met een “SoC” van nieuwere aard en dus meer courante mogelijkheden mogelijk maakt dan houden we ons aanbevolen.
Hetgeen betekend dat je enigma2 firmware met alle tools en technieken zult moeten aanpassen met behulp van A.I. / K.I. dat wordt een spannende klus voor de ontwikkelaars. Of je moet helemaal afstappen van enigma2 en bedenkt iets nieuws dat nog meer mogelijk maakt.
Wat dus voor mij aangeeft (aanname!!) dat de drivers en gebruikte kernel kennelijk identiek zijn.
Wij kunnen ook wel iets bouwen op bestaande drivers maar het is toch echt de bedoeling dat de fabrikant die gaat aanleveren in plaats van allerlei workarounds te gaan toepassen om iets te releasen…
Een image aanleveren stelt echt niet zoveel voor maar liever met officiele drivers (support) van de fabrikant.
Overigens is de gedachte dat VIX het devteam van Vu+ is, dat is dus echt niet zo.
Satco-europe is de distributeur.
Het moederbedrijf van Vu+ , Marusys, heeft al een aantal jaren geleden de productie van STB afgestoten en Temabel is momenteel eigenaar van het Vu+ handelsmerk, ook een bedrijf wat gevestigd is is Zuid Korea.
Het is ons onbekend wie echt achter de huidige opleving van Vu+ zit, ik weet wel dat we communiceren met mensen die een commercieel belang hebben maar niet de productie voor hun rekening heeft genomen.
Maakt allemaal niet uit, ikzelf vind Vu+ nog steeds de beste keuze, ik heb van alle 4k modellen nog de nodige hardware staan, van de Ultimo4k heb er drie (geen idee waarom) de Duo4kSE en de Ultimo4k zijn nagenoeg identiek aan elkaar en dat zal voor de te komen Lite versie niet anders zijn, daar zit ook dezelfde SoC in.