Inderdaad vandaag weer zenders toegevoegd.
Discovery ID - HD
Eurosport 1 - HD
Eurosport 2 - HD
History - HD
Fox 1 - HD
Fox 5 - SD
Verder geen verandering in de signaalsterkte en signaalkwaliteit.
Ik heb een kwartiertje gekeken en heb geen enkele onderbreking in het beeld en geluid meegemaakt. Misschien hebben ze dat probleem inmiddels opgelost? Vanavond nog eens wat langer kijken.
Hier ziet er dus al weer wat beter uit.
Wel mooi dat Eurosport 2 in HD is. Nu kan CanalDigitaal toch niet meer achter blijven denk ik.
gemeten met promax 5 ok is geen 8psk dus ik vergelijk gewoon de 2 sats transponder 9e 11766 7dbmv cber 6e-4 op a3 12070 1.9dbmv en 6.7e-5 dus merkelijk beter .schotel nokia 80 cm 30jaar oud lnb maximum 20jaar oud.
Verder geen verandering in de signaalsterkte en signaalkwaliteit.
Ik heb een kwartiertje gekeken en heb geen enkele onderbreking in het beeld en geluid meegemaakt. Misschien hebben ze dat probleem inmiddels opgelost? Vanavond nog eens wat langer kijken.
Een aantal radiokanalen is nog steeds niet om naar te luisteren: NPO zenders hikken en 100%NL komt amper door.
Iedereen heeft er last van dat de zenders haperingen hebben en jij niet.
Wat heb jij voor een bijzondere installatie? Hoe groot is je schotel?
Kijk je wel lang genoeg of zo maar een paar minuten?
NPO 1 staat hier om de haverklap stil. FOX in SD is wel het laatste wat ik had verwacht, wat een aderlating.
Hoe ontvang je nu de 9 oost (schotel-lnb’s)
Fox in SD heb je nu ook in je Canal Digitaal (Basis HD) abonnement, Weet jij soms hoe de aanvoer per satelliet is waar Joyne gebruik van kan maken? ik niet.
80cm nokia ,en sorry staat hier aan van 9uur in de morgen tot 18u van dinsdag tot nu .en heb geen happeringen .zou het niet in jullie ontvanger kunnen zitten ?het signaal fluktueert inderdaad en ber krijg ik ook niet zo als het zou moeten zijn ?echter vermogen genoeg.