De beelden zijn idd anders want op earth heb ik het zonnescherm uit en hier niet. Nadeel is wel dat je niet zo ver kunt inzoomen.
En in Wijchen zijn ze verantwoordelijk voor de fouten van microsoft !
Groetjes Willy
De foto’s bij live zijn inderdaad iets nieuwer dan bij google.
Kijk ik bij google dan zie ik vlakbij bij mijn huis dat het oude winkelpand er nog staat terwijl die zekers 3 jaar geleden tegen de vlakte is gegaan. Ook staat de bedrijfsauto van het toenmalig bedrijf waar ik werkte naast het huis en afgaand op de schaduw van de naast gelegen flat is de foto genomen in het weekend.(foto is tussen 11 en 14u genomen ) Ook is de A37 nog lang niet klaar op de foto en kunnen we nu heerlijk met 120km/u naar Duitsland.
Bij Live als je afgaat op de bouwwerkzaamheden zijn die foto’s nu een kleine 2 jaar oud. en weer afgaand op de schaduw is die foto zo tussen 9 en 11u genomen
bewerking: zit nu net via "bird view"te kijken en de straat waar ik woon hangt vol met oranje vlaggen, dus komende zomer zijn de foto’s 2 jaar oud (ik woonde er toen nog niet)
bewerking: zit nu net via "bird view"te kijken en de straat waar ik woon hangt vol met oranje vlaggen, dus komende zomer zijn de foto’s 2 jaar oud (ik woonde er toen nog niet)
Hangen die er niet al???Voor het ek voetbal?
godzijdank nog niet, heb er geen behoefte aan dat spul(maar ga ook geen spelbreker zijn als een groot deel het wel wil). Ben er een half jaar na het voetbal toen gaan wonen en heb toen nog vlaggen uit de dakgoot kunnen vissen.
Origineel bericht van: Fiene56
De beelden zijn idd anders want op earth heb ik het zonnescherm uit en hier niet. Nadeel is wel dat je niet zo ver kunt inzoomen.
Stel je voor …
Citaat:
Citaat:
Origineel bericht van: Fiene56De beelden zijn idd anders want op earth heb ik het zonnescherm uit en hier niet. Nadeel is wel dat je niet zo ver kunt inzoomen.
Stel je voor …
Dan hoeven we niet meer te vragen; Cookie wat schaft de pot ???
Maar kijken gewoon zelf even in de pannen op het fornuis…
Ja dat zou wat zijn, de hubbel-telescoop als webcam.
Origineel bericht van: omanski
Citaat:
Citaat:
Origineel bericht van: Fiene56De beelden zijn idd anders want op earth heb ik het zonnescherm uit en hier niet. Nadeel is wel dat je niet zo ver kunt inzoomen.
Stel je voor …
Dan hoeven we niet meer te vragen; Cookie wat schaft de pot ???
Maar kijken gewoon zelf even in de pannen op het fornuis…
Goed idee voor op m’n website