UP Network en Mnau TV nu ook bij CanalDigitaal.

Zenders staan in de lijsten niet als HD, ze zijn gewoon geen HD op satelliet. Dus als men klaagt dat het geen HD is, kan CanalDigitaal daaraan iets veranderen?

Ja, ze niet doorgeven, deze meuk is achterhaald.

Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar het zijn ook zenders die uit de CZ link komen, dus geen extra kosten, dus voor mij geen probleem.

Ja, ze niet doorgeven, deze meuk is achterhaald.

Inderdaad, er moeten toch andere zenders zijn die wel in HD op satelliet zitten.

Ik kijk,(of neem op), FILM europe, deze is wel in HD als de film dit toelaat.

Eindelijk een zender met in het algemeen goede Europese films en geen Amerikaanse meuk.

Veel van deze zenders behoren tot het CZ pakket en dus ook van de M7 groep. Spreekt voor zich dat deze goedkoper kunnen aangeboden worden. En inderdaad Film Europe is een goede zender.

Ondertussen is de NL versie van FILM europe weer verdwenen.

Dit is mijn inziens wel een zender met kwalliteit.

Ondertussen is de NL versie van FILM europe weer verdwenen.

Dit is mijn inziens wel een zender met kwalliteit.

Huh? Deed het gister bij mij nog hoor ?!?

Hoi Schotelspeller,

Dit bericht van Emekli is correct, die Intl-zender deed het op dat moment dat hij dit postte niet meer, nu is ie weer in de lucht.

En ik heb al weer drie films klaar staan voor opneme.

Dit is de enige zender die af en toe beeld geeft tussen de freezes.

Alle andere honderden kanalen probleemloos.

grts

Dit is de enige zender die af en toe beeld geeft tussen de freezes.

Alle andere honderden kanalen probleemloos.

grts

Begrijp deze reactie niet goed, heb je dan geen goede ontvangst?

Inderdaad van alle kanalen is er een dat niet goed werkt.

Nochtans werkt die hier goed. Zijn er nog anderen met problemen?

Misschien een kapotte F-connector en/of een coax kabelbreuk?

Ik heb in ieder geval geen problemen.

Inderdaad van alle kanalen is er een dat niet goed werkt.

Heb te vroeg victoria geroepen, gisteren een film bekeken op Film Europe Int. en inderdaad nu en dan heel kort stilstaande beelden. Ga het eens verder uitpluizen, op andere zenders heb ik dat (nog) niet.

Hoi Jongens,

Ik heb die problemen niet.

Ik ben uiteraard wel benieuwd waar die problemen vandaan komen.

Ik werk gewoon met de softcam van de NanoXX 9800HD met de oranje kaart.

Ik ben benieuwd wat er bij jullie: Pirrewit en Astro Iris gebeurt als jullie niet naar de Intl-versie kijken (dus de gewone HD-zender, die in het Tsjechisch-Slowaaks is).

Ik ben zeer benieuwd!

Groetjes Jongens,

D-box

D-box, vanavond film gekeken en het probleem niet opgemerkt. Ik kan de vergelijking niet maken met de gewone versie, die blijft bij mij gecodeerd. Kaart en ci module rechtstreeks in LG tv.

Zitten jullie niet in het verkeerde onderwerp als het hier juist niet over film europe gaat maar over 2 andere nutteloze zenders?

Emekli heeft in #24 Film Europe aangehaald als HD zender en wij zijn hierop verder gegaan, maar inderdaad misschien best hierover ander draadje starten.

Zolang dat andere draadje nog niet is opgestart even een mededeling van mij in dit topic:

Als er zo’n melding komt ga je er extra op letten.

@Pirrewit en @Astro Iris Jullie hebben gelijk! Het was mij gewoon nooit opgevallen.

Ik heb deze zenders (zowel de nationale- alsmede de Internationale-zender) vanavond goed bekeken en jullie hebben gelijk.

Om de zoveel minuten treden er glitches op, het was mij echter nooit opgevallen, omdat die glitches zo kortstondig zijn.

Maar jullie hebben helemaal gelijk.

Groetjes,

D-box