Sinds 1 juni gaat UP Network ook open bij Canaldigitaal. Mnau tv gaat bij sommigen al open maar hier met mijn Entertainment HD pakket nog niet.
Prutzenders bedoeld voor de buitenlandse markt waar niemand op zit te wachten terwijl onze eigen zenders niet kunnen worden doorgegeven. goed bezig hoor jongens echt…
Prutzenders bedoeld voor de buitenlandse markt waar niemand op zit te wachten terwijl onze eigen zenders niet kunnen worden doorgegeven. goed bezig hoor jongens echt…
Begrijp jouw mening, maar de vraag was of deze zenders open gaan?
Beide doen het met Basispakket.
Daaruit maak ik uit dat de andere pakketten nog moeten aangepast worden. (Familie en Entertainment).
astro iris schreef op 04 Jun 2017 - 15:51:
Begrijp jouw mening, maar de vraag was of deze zenders open gaan?
Lees jij dat als een vraag (?) Ik vond het meer een mededeling.
Lees jij dat als een vraag (?) Ik vond het meer een mededeling.
Inderdaad, je hebt gelijk, was een verkeerde insteek, maar het bericht had de bedoeling om te weten hoe het zat bij anderen, trouwens openen deze zenders bij jou?
Met TVV abbo:
2017/06/05 08:44:46 48CA6E05 c (ecm) lokaal (0100@00006C/5C00/1419/64:517E3CD8E102F5E5DC10302F42F0F709): found (345 ms) by smargo2 (L/1/7/7) - UP NETWORK
Mnau : gat niet open (nog niet?)
Willy
Heel interessant die twee zenders, of toch niet, dus NIET.
Mnau gaat NIET open en UP Network wel, maar géén NL geluid en géén NL ondertiteling.
Verder géén HD maar wel slappe versie van SD met maar 704x576, écht 2017.
Dit gaat veel kijkers trekken in NL en Vlaanderen.
Ik hoop dat Joyne met een beter zenderaanbod komt.
Nu gewoon beeld met het Entertainment pakket.
Alphasat
Voor die flutzenders ga ik echt niet over naar het entertainment pakket.
Hier gaat Mnau tv nu ook open, had gisteren bericht gestuurd naar CCD dat met Entertainment niet en met Basis wel open ging, misschien toch aangepast?
Voor die flutzenders ga ik echt niet over naar het entertainment pakket.
Zitten beiden in Basis HD hoor.
Zitten beiden in Basis HD hoor.
En ook zonder de ‘HD’.
Er kan een slotje op, werkt nu ook bij mij,
Maar Mnau alleen Tsjechisch geluidspoor.
Wat een actie weer van de CD bende, of hoe verder kan je een abo nog degraderen
Voor de liefhebbers dus ![]()
Ik zoek de toegevoegde zenders niet eens meer op sinds een geruime tijd ik mis er toch niets aan.
Ik begrijp dat iedereen HD wil, maar kan er iemand mij eens uitleggen als er een zender van het Skylink CZ door CanalDigitaal doorprikt wordt en deze niet in HD is, hoe Canaldigitaal deze zender dan kan omzetten naar HD?
Waaruit concludeer je dat het HD zou (moeten) zijn dan?