deze toch wel gelukkige Droomdoos gebruiker is tegen iets vreemds aangelopen:
Ik gebruik Jirka’s laatste image (prerelease met 1.07), werkt goed trouwens, maar sinds een paar dagen wil de auto-transponder scan op de Hotbird niet meer stoppen. Na ongeveer de 25ste transponder gescand te hebben, loopt de remaining time alleen maar op. Na een uur is ie nog steeds niet klaar.
Dacht eerst aan een corrupte satellites.xml, dus een nieuwere gedownload, maar dat gaf geen verschil.
Ligt dit nou aan de image of is er iets raars op de Hotbird?
Dit treedt op nadat je een nieuwe satelite.xml hebt gegenereerd. Paar dagen geleden ging dit nog goed. Waarschijnlijk is er iest mis met de content waar de info vandaan wordt gehaald.
Ik heb het zelfde probleem hier. Ik draai met de laatste Ronald en hoop dat er snel een emu komt op basis van 1.07
Het ligt inderdaad niet aan satellites.xml.
Hij loopt vast op op 11262MHz, H, 3/4 27500. Hierop wordt de zender PUNTO SAT (zon’n idiote call zender) gevonden. Deze is gecodeerd met 2600h EBU (wat dat dan ook moge zijn). Waarschijnlijk gaat de Dreambox hier mee op zijn plaat, plat gezegd. Ik denk dat de oplossing door Dream zelf moet worden aangedragen of mischien een klein onglukje met Punto Sat.
Hij loopt vast op op 11262MHz, H, 3/4 27500. Hierop wordt de zender PUNTO SAT (zon’n idiote call zender) gevonden. Deze is gecodeerd met 2600h EBU (wat dat dan ook moge zijn).
sjonge jonge… dat moet eens verboden worden. Pffff…
Hij loopt vast op op 11262MHz, H, 3/4 27500. Hierop wordt de zender PUNTO SAT (zon’n idiote call zender) gevonden. Deze is gecodeerd met 2600h EBU (wat dat dan ook moge zijn).
sjonge jonge… dat moet eens verboden worden. Pffff…
Even in het menu transponderedit de symboolrate van deze freqentie aanpassen van 27500 naar 1000 bijvoorbeeld dan wordt deze freqentie overgeslagen omdat er niks wordt gevonden en scant dan door.
Ff een klein overzicht, het 2 kan op twee manieren om dit probleem op te lossen.
Transponder edit doen en aanpassen naar verticaal of een 27500 aanpassen naar 1000. Je moet er maar opkomen.
Settingslijst in je DB knallen. Gisterenavond had iemand daar problemen mee. Misschien zou de persoon in kwestie zich nog een keer kunnen melden en het probleem exact uitleggen. Dan kunnen we er met z’n allen ff naar kijken.
dat van die skins is voor mij nog steeds een verhaal apart. Ik probeer het maar het wil niet. Ik krijg een half vern**kte skin op het scherm. Ik doe het toch volgens de aanwijzingen die ik krijg.