Vanmiddag getankt in Cartagena Spanje euro 95 E5 €1,399.
Maar mij zie je niet meer op sat4all. Je wordt bestookt met cookies en reclame video’s. Het is over en uit met sat4all.
Vanmiddag getankt in Cartagena Spanje euro 95 E5 €1,399.
Maar mij zie je niet meer op sat4all. Je wordt bestookt met cookies en reclame video’s. Het is over en uit met sat4all.
Idd. Ik stelde al voor om iedereen een bijdrage te laten doen. Maar dat werd eruitgehaald. Jammer. Ik ben 1 van de oudste leden op het forum.
Ps, de diesel is hier nu 1.899
Voor 10 euro/jaar ben/was je van de reclame af. Dat is toch nog steeds zo?
Niet dat het uitmaakt, maar ik zie helemaal geen enkele reclame al 16 jaren niet.
Maar dat lijkt me behoorlijk off topic in samenhang met de topic titel.
Wat doe je dan hier? Ga ergens anders het sentiment verpesten.
Wij hebben echt alles gedaan om jou uit te leggen hoe cookies werken en wat je er wel en niet tegen moet doen, maar jij begrijpt het gewoon niet of je wilt het niet begrijpen.
Gewoon een add-blocker installeren gebruik hier al jaren duckduckgo
Afgelopen zaterdag was de diesel voor het eerst weer goedkoper in Nederland dan in Duitsland dus heb 195,9 betaald (Duitsland was 202,9)
En de stijging zet door. Vandaag 2,169 betaald in Haren voor ET10. In de regio Emmen betaal je nu gemiddeld 2,35.
Ja net als in de Sience Fiction War of the Worlds van H.G. Wells hetgeen de mensen compleet verraste en overrompelde gebeurd nu iets met de olie wat heel velen niet hebben voorzien. Een inmense aantasting van de infrastructuur en de globale handel plus verkeersmiddelen stort in elkaar. De autoloze weekenden staan voor de deur.
Wat is er aan de hand met de brandstofprijzen?
In 3 dagen is de prijs voor diesel al met 7 cent gezakt naar € 2,12
Is er weer een staakt het vuren oid. in de maak en wordt daar alvast op voorgesorteerd?
Gisteren 1.000 km afgelegd in Frankrijk - België - en Nederland.
Diesel in Frankrijk € 2,17
In Belgie € 2,07
In Nederland € 2,21, maar aan de snelweg € 2,64.
Voor vertrek mijn tank in Frankrijk gevuld voor 147 Euro.
Dat was nog niet zolang geleden € 90 voor een volle tank.
Amsterdam <=> Bordeaux is 60€ per persoon. Dan valt 147€ nog mee, terwijl je al je bagage en receivers + schotels mee moet nemen ![]()
Vandaag is de adviesprijs voor benzine in Nederland gestegen naar €2,666 per liter. Wat een geldklopperij !!!. In Luxemburg waar de prijs doorgaans erg laag is in West-Europa is de prijs vandaag €1,792 / l maar in Spanje betaal ik vandaag €1,619 /l. Dat is meer dan €1,- per liter goedkoper dan de adviesprijs in Nederland. Wat ben ik blij dat ik in Spanje tank.![]()
Maar wat ik echt niet begrijp is dat er nog steeds zoveel auto’s in Nederland staan te tanken langs de snelweg waar de adviesprijs wordt gehandteerd. Zelfs met een auto van de zaak is dit abnormaal.
In Haren-Duitsland is de prijs nu 2,209.
Ja we hadden beter Venezuela in plaats van Suriname gepakt als koninkrijk der slaven ![]()
De prijzen gaan nu echt hard omhoog. In drie dagen tijd tijd negen cent erbij. Het verschil tussen Nederland en Duitsland is minimaal geworden.
Op dit moment E10:
Haren Duitsland 2,299
Emlichheim Duitsland 2,309
Ane Nederland 2,339
Lease waarbij de zaak betaalt en het aftrekbaar is.
Ik heb 4 jaar geleden nog een keer 5 liter getankt langs de snelweg om thuis te kunnen komen.
dat was dan zeker niet ver van je huis / woning ![]()
Ik doe er al lang niet meer aan mee, is elektrisch tanken eigenlijk goedkoper in het buitenland?
Klopt.
Diesel is op dit moment weer goedkoper in Nederland dan in Duitsland.
Benzine scheelt nog 11 cent per liter, hier over de grens 2,21.9
Tanken langs de snelweg voelt als je laten zakkenrollen terwijl je toekijkt.
Denk echter dat we met z’n alleen eens na moeten denken.
In 2012 koste een vat olie 114 dollar en betaalden we 1,69 aan de pomp
Vandaag de dag kost een vat olie 96 dollar en betalen we 2,69 aan de pomp.
Ra-ra wie gaat er aan de haal met die extra euro?
dat heet inflatie ![]()