Er is een nieuwe update voor de TF5000/5500PVR
Firmwarevoor de TF5000PVR
Firmwarevoor de TF5500PVR
En deze werkt goed? Je hebt hem natuurlijk al lang draaien ![]()
Het lijkt er op dat het probleem met de duitse FTA zenders is opgelost.
en het springen en spoelen met de silverline tap van happy hoe gaat dat met deze firmware
Topfield-Site ligt er niet uit, Ik zie er trouwens per model 2 nieuwe versie staan, een van mei en een van juli!?
Maar goed, @teo, het springen gaat ook goed. In een gecodeerde opname duurt het ca 4 sec voordat die weer beeld pakt dus dat is goed te doen.
ik heb alleen de 5000 kunnen downloaden kijk maar in de bijlage
Hier ook de bijlage van de TF5500PVR
de EPG kun je nu weer aan of uit zetten ![]()
de links in mijn éérste bericht doen het hier gewoon
Jouw links werken prima Sigma . Bedankt voor tip voor de firmware.
Kijken of deze wel goed werkt.
Wat zijn jouw bevindingen met deze firmware?
![]()
Nu eens kijken hoelang het duurt voordat deze firmware er ook voor de 5510PVR is
Kwestie van de loader aangepast?
Is dit nu de laatste en tevens best werkende versie? (Volgens mijn ontvanger gebruik ik de fw van 16 mei 2007.) Ik zie door de bomen het bos niet meer…
Jorgen
in de firmware van 16 mei zit een bug
door dat dit door diversen beta testers is gemeld is er nu een nieuwe versie 19 juli 2007 hier zit voor zover ik heb gekeken deze bug niet meer in
en hoe werkt de silverline tap met deze firmware ???
ben heel erg benieuwd hoe het springen en spoelen gaat
@teo -Voor de 2e keer
-, het springen/spoelen gaat ook goed. In een gecodeerde opname duurt het ca 4 sec voordat die weer beeld pakt dus dat is goed te doen.
sorry ik had jouw antwoord niet goed gelezen maar 4 sec is dat langer als bij bv de juni 2005 of de jan 2007 firmware
want als ik over ga naar deze firmware dan moet dat zeker goed werken anders ruzie met mijn vriend heb zelf al zat problemen met de dreambox 7025 die ik tot nu toe slechter vind dan de tp5000
Hoi mrbeegee, met welke cam heb je dat getest?
Ik ga hem gelijk downloaden vanaf de Topfield-Korea-homepage! Bedankt.
Citaat:
@Jorgen, de datum 19 juli lijkt mij toch vrij resent, en werkt prima tot heden ![]()
Vanzelfsprekend is dat recent Sjaak. Ik verwarde dit topic met een ander fw topic. Er zijn er de laatste paar weken minimaal al een stuk of 3 of 4 verschillende fw’s geweest met de bijbehorende topics hier op het forum. Vandaar de bomen en het bos. Ik had de datum hierboven in het topic nog niet eens gezien.
Evengoed bedankt natuurlijk. ![]()
Citaat:
sorry ik had jouw antwoord niet goed gelezen maar 4 sec is dat langer als bij bv de juni 2005 of de jan 2007 firmware
want als ik over ga naar deze firmware dan moet dat zeker goed werken anders ruzie met mijn vriend heb zelf al zat problemen met de dreambox 7025 die ik tot nu toe slechter vind dan de tp5000
Volgens mij gaat het even snel als het FW van juni 2005/jan2007. bij de tussenliggende FW duurde het wel 15 tot 20 sec.(LET WEL ONGEDECODEERDE OPNAMES)
Ik heb dit trouwens ervaren met een aston 1.07 cam. Ik zal ook de zapsnelheden weer eens opnemen, want dat heb ik vrij goed bijgehouden. De X-cam zal ik ook weer eens proberen.
De FW lijkt mij niet veel te verschillen met de FW van mei waar ikzelf weinig problemen mee had. Het enige probleem wat ik had bleek een bug in Silverline die verholpen was in de laatste versie die ik over het hoofd heb gezien ![]()
Ik heb weer even getimed qua zapsnelheid, maar dat is geen vooruitgang. Van 1 naar kanaal 10 duurde zo’n 33 sec. Langzamer dan met vorige versies.(30-32sec. De Xcam gaf vrijwel dezelfde waardes.
De Xcam is wel veel sneller met het springen in ONGEDECODEERDE opnames. Vrijwel direct pakt die het beeld weer op. Voorheen had ik met de xcam nog wel problemen met timeshiften, maar dat heb ik tot nu toe niet ontdekt. Ik ga deze Cam dus maar weer eens een tijdje gebruiken.