Ik wil graag de boven vermelde schotel aanschaffen , bij voorkeur met een reed pulsgever. LNB is al aanwezig.
V.G. Henkie.
Ik wil graag de boven vermelde schotel aanschaffen , bij voorkeur met een reed pulsgever. LNB is al aanwezig.
V.G. Henkie.
Ik heb nog een splinternieuwe 90cm liggen, compleet met motor en bij mijn weten zit er een reed contact terugmelding op maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Mocht je interesse hebben, hij staat in de doos in de schuur in Doetinchem, opsturen begin ik niet aan dus je zult er een rit naar de achterhoek voor over moeten hebben, geen idee wat ik ervoor moet hebben, ik denk ergens rond de €100 voor alles.
Tech , bedankt voor de respons.
eerlijkheid gebied mij te berichten dat ik momenteel al een 90 cm gregorian schotel heb, alleen dit is een gebruikte die ik nu probeer te testen, afhankelijk of deze werkt of niet kom ik graag bij je terug om die van jou eventueel over te nemen.
Fijne avond : Henkie uit Almere.
Hello Henk,
Spijtig van de lange afstand , maar ik er nog een liggen in de kelder.Staat er al wat jaren.Enkel de motor zit vast.De schotel zelf is nog in perfecte staat.
Zie foto.
Groeten
Hi Crazy_sat.
Een vraag , is dit een 90 cm of een 120 cm schotel?
Henkie.
1.20
Hier een 120 cm gregorion meer als 20 jaar op dak gestaan: 2 jaar terug gesloopt, Org. speelgoed motor zit er niet bij, omgebouwd en met gewone actuator: prijs 100 euro
Crazy_sat en mr.dish,zijn jullie dezelfde persoon ,ik vroeg de maat aan crazy-sat en kreeg antwoord van mr.dish.
Crazy sat : heb je de motor geprobeerd te repareren ? en wat was dan de conclusie?
V.G. Henkie
Goedemiddag Satje07. Is de conditie van de schotel nog goed?, ik heb nog meer reacties op mijn advertentie gehad en wil graag voor mij de beste keus maken, vandaar.
V.G. Henkie.
Hello Henk,
Spijtig van de lange afstand , maar ik er nog een liggen in de kelder.Staat er al wat jaren.Enkel de motor zit vast.De schotel zelf is nog in perfecte staat.
Zie foto.
Groeten
Is een 120 cm Henk.
goed van het dak gekomen, helemaal uit elkaar, alleen zonder lnb voor de rest ook de zelfbouw mount erbij…
Geen wonder dat ze een andere ( hoe heet dat ) Server ?! nodig hebben .
wat een berichten in een korte tijd met extra foto`s
Mvg
Denk het niet maar er is verschil tussen 90 of 120 cm. De 120cm is herkenbaar aan de mount, 2 draagstangen en de 2 oortjes aan de hulpreflector.
Stuk bericht weggevallen. Schotel 130 cm met actuator en gratis af te halen.
@Mojo , er zijn ook 90 cm Fibo’s met deze verstevigingen l)
Denk het van niet. Alleen de 1.20 schotel heeft dat.
met die armen. Of je bedoelt wat anders.
Mvg
jij denkt, maar ik weet ![]()
Laat dan maar is zien.