Het klinkt als een grap, maar is het niet: de VS gaat herbekijken met welke snelheid water uit de douchekop stroomt. President Donald Trump had daar een maand geleden over geklaagd. Hij zei toen zijn haar niet mooi genoeg te krijgen door de manier waarop hij moest douchen.
Het komt er niet snel genoeg uit. Wat kan je dan doen? Twintig minuten langer douchen? Dat is niet goed.” Ook bij lavabo’s, kranen en toiletten had hij zijn bedenkingen. “Mensen spoelen tien tot vijftien keer door in plaats van één keer”, zei hij tijdens een andere vergadering in december.
En opvallend: ik herinner me dat ook Ronald Reagan daarover klaagde tijdens zijn ambtsperiode als president. die verklaarde destijds dat als de genie-troepen niet in staat waren om een douche te maken met voldoende waterdruk, ze zeker niet in staat waren om een oorlog te voeren.
Wat dat laatste betreft had hij misschien ook nog gelijk, maar wat hun republikeinse kapsels betreft daarover kan je van mening verschillen dacht ik zo.
In Spanje hebben lang vaten op het dak gestaan(min 60 jaar en staan er nog,onbenut). Voor 14 flats had je 'n loden buis met diameter 3/4 die 4 verdiepingen hoog de 2 vaten moest vullen.
ik herinner me dat ook Ronald Reagan daarover klaagde tijdens zijn ambtsperiode als president. die verklaarde destijds dat als de genie-troepen niet in staat waren om een douche te maken met voldoende waterdruk, ze zeker niet in staat waren om een oorlog te voeren.
Nu ja de barakken van de Amerikanen in Duitsland / Munster waren de douches destijds best goed qua waterdruk.
Maar je mocht er niet gaan douchen als die “jongens” van de Genie er ook waren. Sodom en Gomorra was er niks bij zei m’n Sergeant destijds.
Matennaaiers is niet voor niets een uitdrukking uit het leger.
Ik kan het niet goed zien op deze foto, maar is dit een gewone cv pomp? Als dat zo is zou ik die er rap tussen uithalen want een normale cv pomp is niet geschikt voor drinkwaterleidingen.
Ik kan het niet goed zien op deze foto, maar is dit een gewone cv pomp? Als dat zo is zou ik die er rap tussen uithalen want een normale cv pomp is niet geschikt voor drinkwaterleidingen.
Bedankt voor je bezorgdheid. Maar het is een pompje dat hier speciaal voor bedoeld is. Zoals Con al meldde.