Storing Canaldigitaal ?

Ik heb de FamHD kaart die geblokkeerd is geraakt is in mijn Philips DSR7121 gestopt en via de CD website een heractivatie aangevraagd.

Normaal zou ik 'm dan op SBS6 of RTL4 zetten, maar die zijn nu FTA.

Nu een uurtje op History HD, daarna uurtje op Disney Channel gezet. Helaas blijft het beeld steeds op zwart.

Tips voor andere kanalen om dit te proberen zijn welkom.

Anders gewoon wachten tot mijn vervangende kaartje binnenkomt (of CD dit zelf oplost)

Het is niet omdat een kanaal FTA staat dat er geen EMM’s kunnen binnen lopen Ik zou het toch maar eens proberen op SBS of RTL.

Nou ik heb mijn kaart al 24 uur in mijn stb op slaapkamer zitten en nig geen beeld. Ik vermoed ook dat het om een bepaalde serie kaarten gaat

RTL 7 HD staat nog steeds op FTA dus ik hoop voor CanalDigitaal dat hun technici

gisteren niet teveel oranje geborrelt hebben want die kunnen meteen aan de slag.

En hetzelfde geldt voor afdeling P&O…

Hmm … 2e en 3e kaart doen het weer …

CanalDigitaalMelding ‏@ Meldingen_CD22m

De storing is opgelost. Als u nog steeds de melding “Geen rechten” krijgt, adviseren we om 10 minuten lang op Ned1 of SBS6 af te stemmen

Vannacht de kaart in mijn Philips op SBS6 laten staan, net gekeken: mijn kaart opent weer de premium zenders die horen bij mijn pakket.

Storing is dus nu echt opgelost!

bij mij werken die ook alleen had ik dat paar keer beeld bleef hangen. keek gisteren avond sport 1 select de voetbalwedstrijd maar ging paar keer de beeld hangen.

iemand anders nog steeds last van dat beeld soms blijft hangen of ligt het nu alleen aan mij?

>>>Storing is dus nu echt opgelost!

RTL7 HD nog steeds FTA, niets opgelost dus …

Maar 8 storingen in April als ik de twitter berichten mag geloven (en filteren). Kenmerkend voor een betrouwbare provider.

canaal digitaal

nu zijn ze even fta

je bedoeld het is nog steeds FTA.. zal vannacht of morgen wel weer op slot gaan.

Misschien dat ze de publieke zenders nu FTA laten.

Nou die dag zullen we wel niet beleven, ik stond al raar te kijken dat UPC de basiszenders zonder enige encryptie de kabel op ging jagen.

Maar goed, dan moet je nog altijd een actieve upc kabel naar het pand hebben met de footprint van astra 19.2 en 23.5 is de dekking wel efkes wat forser

Heb die twittermeuk van CDS ook gelezen, kan maar beter niet te lang aanhouden want dan krijgen ze gezeik met uitzendrechten ed

Dat lijkt voor mij niet te werken, ik heb mijn kaartje in de CD Cam gestopt voor de zekerheid, maar het beeld blijft mooi zwart…

edit: Het valt me op dat ook alle TVV zenders ongecodeerd worden uitgezonden.Crono S

CronoS dat kan je beter niet doen want als CD een stap onderneemt om iets tegen te gaan halen ze het eerst hun eigen spullen onderuit.

Basis HD en Basis SD nog steeds FTA.

hier op de vlaamse zenders ook alles fta

Hier ook, vlaamse zenders zijn FTA. alle andere zenders die in het Basic+ pakket zitten zijn gewoon zwart bij mij . Hoop dat dit snel opgelost geraakt.

Ik heb eerder op deze topic de twitter feed doorgegeven van CD, waarom doen ze dit niet -ook- op hun webfeed?

Het staat wel op Twitter maar niet op de eigen officiële webpagina…

Er zijn nog velen welke geen Twitter hebben, dus op de webfeed zijn aangewezen.

In communicatie weer een slecht punt van CD.

(een ontevreden CD gebruiker)

Vanochtend RTL7 HD nog steeds FTA. Denk dat ze hun enige medewerker die wat verstand

had van codering ontslagen hebben en op zoek zijn naar een nieuwe.

Gisteren weer beeld gekregen op al mijn zenders. Ik heb mijn smartcard wel eerst even in een CD Cam moeten stoppen, via mijn intern kaartslot wou hij in eerste instantie nog niet goed updaten..