bij mij werken die ook alleen had ik dat paar keer beeld bleef hangen. keek gisteren avond sport 1 select de voetbalwedstrijd maar ging paar keer de beeld hangen.
iemand anders nog steeds last van dat beeld soms blijft hangen of ligt het nu alleen aan mij?
Nou die dag zullen we wel niet beleven, ik stond al raar te kijken dat UPC de basiszenders zonder enige encryptie de kabel op ging jagen.
Maar goed, dan moet je nog altijd een actieve upc kabel naar het pand hebben met de footprint van astra 19.2 en 23.5 is de dekking wel efkes wat forser
Heb die twittermeuk van CDS ook gelezen, kan maar beter niet te lang aanhouden want dan krijgen ze gezeik met uitzendrechten ed
Hier ook, vlaamse zenders zijn FTA. alle andere zenders die in het Basic+ pakket zitten zijn gewoon zwart bij mij . Hoop dat dit snel opgelost geraakt.
Gisteren weer beeld gekregen op al mijn zenders. Ik heb mijn smartcard wel eerst even in een CD Cam moeten stoppen, via mijn intern kaartslot wou hij in eerste instantie nog niet goed updaten..