Mijn Stab HH100 gaat niet verder dan ongeveer 30 gr oost en west. Overal lees ik dat de limiet zit bij 60 gr oost/west. Softwarematige limiet al meerdere keren gewist…en hij gaat nog steeds niet verder (Niet op mijn Nokia 9800s en ook niet op mijn droomdoos)
Ik heb net nog eens op de site van Stab italia gekeken en daar geven ze inderdaad van 5 a 62 graden op, maar zullen toch zeker dan wel bedoelen oost en west. Ik ontvang hier Europe Star op 45 oost en panamsat op 43 west dus???
Nou, ben ik dan toch niet zo stom als ik net nog dacht…
Ik kom echt niet verder van Hipasat(30W) tot Eurobird(28 O) Vlak na deze positie´s stopt de motor gewoon. Dit is natuurlijk bijna de 60 graden, maar waarom kom jij dan wel verder
Tja, In mijn 9800s kan je dat makkelijk doen, maar die staat op dit moment bij mijn schoonmoeder (Had trouwens in het verleden ook niet gewenste resultaat)
In mijn Dreambox met de laatste Ronald kan ik niks vinden van limieten.
( met pijltjes toetsen en dan enter drukken Letop:niet met de groene knop
Magic
Ik denk dat je OK bedoelt. Bedankt trouwens, dit had ik nooit gevonden. Maar ik denk dat ik echt een rotor probleem heb ipv een software limiet probleem. (Hij gaat namelijk nog steeds niet verder)
Ik heb met de Hyundai nooit geprobeert voorbij de 45 te komen, maar het in de dreambox net alle satellieten afzonderlijk zitten invoeren, dus zonder longitude en latitude.
En zie daar!!! hij draait tot 60graden
De informatie van Stab Italia was dus volkomen juist
Ik heb met de Hyundai nooit geprobeert voorbij de 45 te komen, maar het in de dreambox net alle satellieten afzonderlijk zitten invoeren, dus zonder longitude en latitude.
En zie daar!!! hij draait tot 60graden
De informatie van Stab Italia was dus volkomen juist
Magic
Bedoel je hiermee tot 60 graden west en oost dus totaal 120 graden? Dat zou kunnen kloppen want dat stond in mijn gebruiks aanwijzing.
Dus met USALS tot =45 -45 en met normale diseq sturing to the limit. Nu moet ik de droom doos nog zo ver krijgen dat hij de ongevoerde sat posties onthoudt. Dat is echt een crime. Dus als je niet voorbij de 45 graden hoeft, dan moetje gewoon USALS gebruiken
Toch maar weer even het dak op geklommen (en ik heb al hoogtevrees op een natte krant) en eens zeeeeeeer goed gekeken. Wat blijkt: mijn funke schotel loopt aan tegen de HH100( bij 30 W en 30 O ) . Twee nieuwe gaatjes geboort, schotel opgeschoven, en ik kan alle kanten op. Iedereen bedankt en op de volgende satdag is het eerste rondje voor mij.