RF modulatoren worden niet meer aangeboden op HD receivers omdat daarmee enkel cvbs / fbas video gekeken kan worden
RF modulatoren zijn bij oude tv’s misschien leuk maar een vette plasma of led wil toch liever een HDMI vebinding
als de afstand niet te lang is kun je een HDMi kabel van RU-connect nemen, maar hoe zou je dan willen zappen daar de receiver immers in de woonkamer staat
> dat brengt ons op zappen per android smartphone OF een laptop
-> laptop kan meestal wel HD weergeven via een stream > het openwebinterface van de reiceiver gebruiken en kijken naar live streams van de SOLO2 (dan is die oude tv overbodig en een ethernetkabeltje of goede wifi verbinding is snel geregeld)
webcamera kun je via Camofs ook direkt aan de SOLO2 koppelen
mpegts speelt prima op de SOLO2 af
in radio modus kun je weliswaar PIP voor TV oproepen, maar hoe ben ik vergeten > betekend zelf even zoeken inzake de menu bediening
denk dat je dus enkel bij 1. even moet nadenken, zelf heb ik een bed in mijn slaapkamer en verder niets
afhankelijk van het merk TV kun je in de VU+ afstandbediening een afstandbedieningcode programmeren ( staat in de manual die je nu al kunt downloaden)
om ook met diezelfde afstandbediening de tv te kunnen bedienen
idem (zij het beperkt) aan de all in one afstandbedieningen.
teven is er tegenwoordig het HDMI-CEC protocol dat eenmaal softwarematig ingeschakeld ook enkele functie van TV en zelf AV_surround receiver kan over nemen op een en dezelfde afstandbediening.
bovendien kun je nog speciale funkties onder knoppen (naar keuze) vastleggen asl je Multiquickbutton plugin instaleert
dus veel mogelijkheden en daarom ook altijd veel vragen hoe wat waar, of commentaren met strekking: het lukt me niet.