Sleutel breekt in voordeur slot

daar sta je dan in de hal, oorspronkelijk op weg naar de supermarkt en net de deur dicht getrokken knaks sleutel gebroken in slot en geen gereedschap in de berging waar die andere sleutel toegang toe verleend. 1 uur later (heen en weer naar m’n zus wegens de reserve sleutel) met een tangetje het restant uit het slot weten te krijgen. Net op tijd want ik moest heel erg naar toilet. :rofl:

Een tip dus dat je toch wat gereedschap in de berging hebt en misschien goed verborgen een reservesleutel?

Iets mider gedetailleerde informatie mag ook.:water_closet:

:grin:

Tja dat kan dan ook vanwege de zenuwen komen, want een sleuteldienst kost je een groot deel van je maandsalaris :roll_eyes:

Was de sleutel verbogen en weer recht gemaakt?

Gij was al half aan het slapen?. De titel is letterlijk dat de sleutel “breekt” en er staat een foto van een sleutel in 2 stukken. Hoe dan ?

1 like

Een nieuwe heb ik nog niet laten maken, tis te warm om naar de sleutelservice te gaan…

Hij was inderdaad al ietsjes krom vooraf aan dat ie brak in het slot, maar ik heb er niets aan gebogen of mijn ballen hebben het misschien in mijn broekzak veroorzaakt :rofl:

Die DOM sleutels scheuren snel, zeker als je beslag hebt met meerpuntssluiting die net niet lekker soepel gaat.