Je zult toch iets meer moeten vertellen voordat we je kunnen helpen.
Heb jij elk één coaxkabels op de 2 Tuners aangesloten en zo ja, wat komt daarop dan wel binnen?
Hoe zijn de de 2 Tuners geconfigureerd?
Als jij op TV naar één kanaal kijkt en tegelijkertijd via OpenWebIf naar een kanaal van een andere transponder / polariteit kijkt, zie jij dan het REC Ledje op de display van de SOLO2 oplichten?
Althans ik veronderstel dat dit net zo als bij VTi ook bij OpenPLi het geval is.
Als ik tv kijk dan zie ik ook continu tuner A in beeld, mischien gebeurt jou hetzelfde
als je de tuner goed geconfigureerd hebt dus tuner A gelijk aan tuner B en niet doorgelust ( kun je zien menu -> instellingen ->zenders zoeken -> tuner configuratie en daar moet staan tuner B gelijk aan tuner A)
Plus de hele handel is correct geinstalleerd dus twin lnb´s en dubbele coaxkabels getrokken vanaf de schotel getrokken naar de tuner en op elke tuner een coaxkabel is aangesloten dan zou het moeten werken..
probeer eens 1 kanaal op te nemen en naar een ander te kijken als dat werkt dan zou het volgens mij in orde moeten zijn.
Als ik me niet vergis zou je tot 8 verschillende kanalen tegelijk moeten kunnen opnemen.
De installatie is als volgt: Wavefield T90 met 4 quattro LNB’s, 16 coax kabels naar een Spaun SMS 17089 NF 17/8 multiswitch, 2 coax kabels naar de VU+ Solo².
Ik zie al dat het probleem ligt bij de configuratie van Tuner B, daar staat nu iets van diseq.
Ik zal het straks bekijken als mijn vrouw haar film gedaan is.
Alvast bedankt voor de tip waar ik de tuner configuratie kan vinden.