Vandaag een Sega CI gekocht incl. kaartje.
Werkt prachtig.
Het enige dat hij/zij/het? vertikt is om TMF vrij te schakelen.
Iemand enig idee???
Wat is Sega??? bedoel je soms Seca?
Mike
Misschien in de war met een spelcomputer?
Daar is in elk geval geen TMF op te ontvangen
Edited by Tech : hobbybob@gmx.net
Originally posted by Tech:
**Misschien in de war met een spelcomputer?
Daar is in elk geval geen TMF op te ontvangen**
Inderdaad, ik bedoel seca, als je kinderen hebt is de fout snel gemaakt.
Bovendien Mike en Tech jullie hebben reeds een sterretje meer.
't probleem is al opgelost.
Tot mijn schrik ervaar ik nu zelf dat het aantal sterretjes niet evenredig is met de intellectuele inhoud van postings.
Tot mijn schrik heb je helemaal gelijk!!
Maar wat was de reden dat je TMF niet kon ontvangen en de rest wel???
Mike The Bike
Tot mijn schrik ervaar ik nu zelf dat het aantal sterretjes niet evenredig is met de intellectuele inhoud van postings.
Mike,
Ik heb de echostar een nieuwe search laten doen en toen was alles piekfijn voor elkaar.
Echter nu heb ik grote problemen met het gebruik van de seca en de irdeto c.i. samen. Dit werkt dus niet (bij mij).
Het leven van een echostar 3000 eigenaar gaat niet over rozen.
He werkt die Sega al?? ontvang je TMF.
Ik wil ook wel een Sega die dat kan stuur maar op
Hans, nu zie je dat zelfs het aantal postings niets zeggen over de intellectuele inhoud van een topic! he pipo!
Maar over het wel en wee van een echostar gebruiker is mij niets bekend daar ik niet zo’n wondermachine bezit!
Probeer deze vraag eens in een ander Forum
Mike
[This message has been edited by Mike The Bike (edited 04 June 2000).]
[This message has been edited by Mike The Bike (edited 04 June 2000).]
Ik ben wel in het bezit van een Echostar AD3000IP en heb die problemen niet , probeer eens de Irdeto CI in het onderste slot te steken.
Werkt het zonder Irdeto CI wel?
Bij mij wil de ontvanger inderdaad wel eens een steekje laten vallen als ik de Irdeto CI in het bovenste slot heb zitten.
Soms wil het ook wel eens helpen de nederlandse key’s van de Irdeto card te helen zodat er niet meer "gekozen"hoeft te worden tussen ;of geldige kaart Seca of geldige kaart Irdeto. Ik heb in elk geval de van de irdeto card de nederlandse key’s weggehaald en heb veel minder problemen dan in het begin , de ontvanger geeft nu ook wat sneller een plaatje.
Greetz Tech.
En inderdaad , het aantal sterretjes is inherent aan het nivo van de geplaatste posting , vandaar dat ik er weer een kwijt ben
Edited by Tech : hobbybob@gmx.net