[Satelliet] VTMKazoom bij TVV vlaanderen

Na nieuwe scan plots VTMKAZOOM erbij en Kanaal Z ook veranderd en er apart bijgekomen op 12722 H .

Kazoom gecodeerd nu.

Koostronics

Wordt er nu eigenlijk al uitgezonden door dit kanaal of zijn het nog testen ?

Greets

Op de Belgische kabel is hij al aftief en zend hij dagdagelijks uit ?.

Heb het net deze nacht zelf ontdekt hier dat hij erop zit.

Koostronics

Maar de uitzendingen bij TVVlaanderen zijn dus nog niet gestart ?

Greets

Geeft hier ook gecodeerd aan.

krijg hier wel de epg binnen van vtmkzoom nu maar nog geen beeld met het toppakket

sinds gisterenmiddag kon je de zender ‘vtmKazoom’ al terugvinden. MET epg. Maar vooralsnog geen beeld. Naar verwachting dus voor vandaag, morgen of ten laatste dit weekend.

KanaalZ is overigens teruggedrongen naar de uren 7u-14u (dus laat de PVR of video maar snorren!)

Ik heb hier net beeld op VTMKazoom 14:14 uur

je bent niet alleen

mvg

YEP HIER IDEM, ze zijn al gestart.

Koostronics

Iemand enig idee hoe de kanaaldeling nu in mekaar zit ?

Is het Kanaal Z vanaf 7u tot 14u, vervolgens Acht van 14u tot 24u en dan Man-X met VTM Kzoom vanaf 6u tot 19u45 zonder dat dit kanaal nog verder gedeeld wordt of zit het nu nog anders in mekaar ?

Greets

Nu nog in HD en dan is iedereen tevree :slight_smile:

Toch wel frappant… twee zenders die recent zijn toegevoegd zijn voor baby’s en peuters.

CD en TVV hebben een hoge dunk van hun klanten.

Origineel bericht van: Paullo

Is het Kanaal Z vanaf 7u tot 14u, vervolgens Acht van 14u tot 24u en dan Man-X met VTM Kzoom vanaf 6u tot 19u45 zonder dat dit kanaal nog verder gedeeld wordt of zit het nu nog anders in mekaar ?

Greets

Ziet er zo naar uit.

mvg

Origineel bericht van: iRuud

Nu nog in HD en dan is iedereen tevree :slight_smile:

Toch wel frappant… twee zenders die recent zijn toegevoegd zijn voor baby’s en peuters.

CD en TVV hebben een hoge dunk van hun klanten.

Kinderen van, zijn ook klanten nietwaar!

Voor de kinderen onder de 10 is dit better dan een cartoon network!

mvg

laat ons eerlijk zijn : Kzoom wordt zeker een grote vis tussen de kinderkanalen, het ontbreken van deze zender zou veel TVV klanten hebben weggejaagd naar kabel of belgacom.

TJA EN NU ZIJN ZE WEER AAN HET KLOOIEN BIJ TVV EN CD,

Erger nog heel de transponder 12344 H ligt er uit nu.

Kunnen ze daar nu echt niks goed doen !!!

Koostronics

Een half uurtje terug deden alleen RTL5 en 7 het niet. Ze hebben de codering weer van die transponder afgehaald. Kun je weer kijken.

Origineel bericht van: Paullo

Greets

Ik had gisteren na 24 h nog beeld op Acht…

hier zendt Acht ook nog uit naast VTM KZoom.

dus Acht zal 24/24 uitzenden denk ik.

en Kzoom zal delen met Kanaal Z.

En Man-X dan ? Daar moeten ze toch ergens mee naartoe.

Ik kan mij ten andere moeilijk inbeelden dat VTMKzoom pas om 14u zou beginnen, want er is daar toch al uitzending vanaf 6h00 en toch waarschijnlijk ook wel een matinaal kijkpubliek.

Acht zendt trouwens (en gelukkig voor TVVlaanderen) maar uit vanaf 14h00.

In alle geval, Kanaal Z dient enkel nog om de gaten in de programmering van de anderen te dichten.

Greets