alvast allemaal bedankt voor info en uitleg.
ja domdom, zo kun je het ook noemen, indien je 200km rechtuit moet en daarvoor een dergelijk apparaat aan boord hebt
maar ik wil dus ook een beetje vooruitkijken wanneer het beste moment is om te vertrekken / dat zal zeker ook betekenen “eens meegemaakt hebben”.
als ik de route bekijk is het knelpunt tzt bremen hamburg mbt drukte en file gevaar
ik zal wellicht wel eentje kunnen lenen om het de eerste een a twee keer mee te nemen als ervaring en steun (dat is een goede tip)
en ja als ik ergens geweest ben weet ik de weg al meteen voor de volgende maal
maar ondanks de afstand en reistijd zit ik ook een beetje te dubben over waar ik de grens over ga
de route kan via de afsluitdijk 814km
de route kan over de a1 789km
de a1 heb ik laatste paar jaar vaker onder de banden gehad en staat veelvuldig stil, zelfs weg uit a’dam
wel alles hangt natuurlijk samen met vertrek hier en strakkies vertrek daar
moet der 's maandags zijn, dus denk Zondag middag te vertrekken, aankomen op locatie/huisvesting in slaap vallen en dan 4 dagen hard werken
kan Donderdag avond weer terug en doorknallen als het effe kan naar mijn optrekje
de kwestie is hoe zich de reisduur en knelpunten/files op dat moment het best laten omzeilen.
ik ga der nog wel wat meer over lezen
maar die versie die verkeersinfo geeft, is dat niet sowieso al de duurste EUropa versie
want zelfs met de benelux stond mijn broer onlangs 45" vast voor de grensovergang bij Antwerpen, het knelpunt en alternatief route kwam op zijn DOMtOm niet.
chiao
en alvast dank voor de info en kennisoverdracht