Hallo, onze Rebox ontvanger schakelt zichzelf, als hij niet wordt gebruikt, regelmatig uit. Als ze 's morgens in de kamer komen brandt het rode lampje voorop. Na het indrukken van het knopje er onder reset hij zich. In ons geval is het zo dat we 's morgens (Nederland in beweging) de tv even aan hebben en dan tot het eind van de middag weer uit. Dan brandt inmidels het rode lampje weer. Is lastig als je snel even het journaal wilt zien of wat laat bent met inschakelen voor een bepaald programma.
Iemand een idee wat er aan scheelt?
Dan nog een vraag, we hebben twee kabels, van de twee koppen op de schotel, naar de ontvanger. Maar als we via de ene kabel iets opnemen, kunnen we alleen nog programma’s zien die ook via die kabel/kop binnen komen. Ik hoop dat julli snappen wat ik bedoel.
Of moet je bij het instellen ook de twee koppen apart instellen?
Uitschakelen is een menu optie. En ja, de twee koppen apart instellen, is ook een menu optie. Disecq op 1.0 zetten. Ik ben nu niet in de buurt van mijn Rebox en kan niet het exacte menu item voor je aangeven. Straks wel, dus zelf zoeken of even wachten.