Ik mis alleen in je configuratie het soort geheugen en tevens zou ik er 2x 512 instoppen om 100% profijt te krijgen. Nog mooier zou zijn om er Corsair geheugen in te stoppen (500 Mhz!) en dan nog een matched pair ook…
Zou je misschien de juiste omschrijving kunnen geven van jouw aangeraden geheugenmodule…
Je moet dus op je motherboard (heb precies dezelfde overigens) de 2 blauwe banken bezetten zodat het geheel op 400 Mhz (x2) gaat draaien i.c.m. je Hyperthreading Processor.
Zelf zou ik genoegen nemen met een 2,8 (die is ook perfect te overklokken, draai zelf op 3,09 Ghz zonder probs, slechts 10% overclocked in de BIOS). Met dat Corsair geheugen gaat ie waarschijnlijk stabiel tot 3,4 Ghz (!!!).
Dus de moederbord die ik uitgekozen heb is goed..maar je vind dat ik beter een ander processor kan nemen…maar hoe lang houd een overgeklokte proccesor vol
Kasten zijn er te kust en te keur. Chieftec heeft ook mooie fluisterkasten, maar zelfs een “simpele” Aopen HB600 in zwarte uitvoering kan de klus klaren.
Ik vind de Anteckasten heel erg mooi alleen ik baal er van als ze aan de frontzijde een deurtje hebben…
De kleur ZWART vindt ik heel erg mooi maar mijn dvd-brander en de dvd-speler zal dan ook aan de voorzijde ZWART zijn en dat word lastig denk ik
Als je een Plextor kan “lijden” dan zou ik dat zeker overwegen. Dan heb ik het wel over het duurste modelletje dat ook met verschillende put-dieptes kan branden. Audio CD’s komen hier SUPER uit !
Kun je er een Plex DVD player bij krijgen dan is dat uiteraad mooi. Maar 1 op 1 kopieeren kun je vergeten. (dit zowieso vanwege de grootte van de media… origineel tot 9,4 Gb, kopietje maar tot 4,7 Gb).
Dus dat is altijd rippen naar HD en dan pas branden.
Dat meen je niet DAMMNN…
Waterkoeling is niet echt nodig bij gebruik van een goeie kast. Dan is het geheugen meer van belang. (Corsair heeft een eigen koele behuizing).
Ik voelde eigenlijk zelf niet zo voor de waterkoeling…stel als er iets fouts gaat…
Beetje overklokken geeft bij mij 5-10 graden ‘verhoging’ als ie druk met SETI bezig is…
In rust is ie gewoon normaal getemperatuurt…
Zoals je kunt zien zit er op processor hoogte nog een extra quiet FAN achterin, deze onttrekt direct de warmte van je processor koeler naar buiten.
De voeding van deze kast is overigens er eentje van het super-low-noise principe. Er zit een mega grote fan boven de processor die door zijn grootte niet echt snel hoeft te draaien om toch een goede lucht verplaatsing tot gevolg te hebben. Ik heb er al verschillende gebouwd zo en ze draaien allen tot volle
Ja dat ziet er inderdaad top uit…jammer dat ANTEC dit niet heeft…
Effe over de koeling hoeveel ventilators moet ik nou plaatsen…ik bedoel een hardeschijf word gemiddeld ook ongeveer 40 graden warm… Dat meen je niet DAMMNN…