Ik ben niet zo bekend met deze firmware maar probeer EMM EMU maar eens uit te zetten. Als de decoder niet meer uitschakeld bij een nagra update zit je goed.
Als je EMM info (1) aan krijg je een melding op het scherm bij een update.
EMM Seca lijkt mij een blokker. Als je deze uit zet zal de SECA 2 kaart waarschijnlijk niet opwaarderen, maar dat moet je ook maar eens uittesten
is jouw probleem nu opgelost? Want ik ben er nog steeds niet uit.
Na het lezen van deze toppic heb ik de “DSX6072_632fix10_Zibi8NL_M_Zsettings” Met downloader keys er in gezet.
Mijn doel was n.l. de polsat-zenders te ontvangen. Maar het resultaat is dat als ik mijn deco plips 6073 op een polsat zender zet dat hij zichzelf uitschakelt
Dat is best wel sterk, want zoals ik al schreef heb ik precies dezelfde firm er in zitten. Had ik er 2-1-2004 ingezet met niewue code’s via downloader.
Ik heb ook nog de open firm van jay geprobeerd maar die kon de zenderlijst niet vinden. (wel de eeprom geprogd hoor) Dit komt geloof ik doordat ik mijn deco serieel patch. Daarna gisteren toch maar weer deze fix 10 erin gezet. Je moet even gedult…
Best mooi hoor en niets dan lof voor de makers, maar bij mijn loopt hij best vaak vast. Nou mag ik ook graag een beetje zappen
Heb jij toevallig nog iets aparts ingesteld wat ik vergeten zou kunnen zijn?
ik heb de soft er met flash cvt er in gezet en miet eerst een lege software er in gezet. Ik weet eigenlijk niet of dat kan als je de deco serieel patcht.
Nou maakt dat niet uit, want ik heb net zondag een oslink besteld.
Ik heb gewoon nog even gedult en dan kan ik lekker aan de gang zonder dat ik iedere keer twee uur moet wachten.