Sinds eergisteren 05/07 is er een probleem ontstaan met mijn smartphone.
Als ik op die iconen druk zie ik in een fractie van een sec. dat scherm openen, wel in enkel blanco en daarna is het weg.
Het is mij tussenin gelukt om een keer berichten toch te openen maar als ik een letter van een contact invul gebeurt er niets en is alles terug weg.
Iemand een idee? Waarom gaan die schermen niet open?
Heb de beide simkaarten eruit gehaald maar probleem blijft bestaan.
Heb wel bij contacten in de rapte kunnen zien dat er nog contacten instaan.
Heb wel bemerkt dat bij openen van een App. (bv. bank) de laatste tijd alles wat langer duurt. Er is wel nog 44% vrij.
Heb mijn toestel aan de laptop maar kan niks zien( komt niet in verkenner)
Werk via Orange B (momenteel voor tel.)
Ben momenteel nog bezig met nog foto’s over te brengen naar comp.
Ja, contacten zal ik maar vergeten. Zal wel nieuwe maken.
Apps. die ik nodig heb zijn allemaal al genoteerd en kunnen dan opnieuw gedownload worden.
Probleem is dat mijn smartphone niet zichtbaar is in verkenner. Dus 1 voor 1 foto’s overzetten.
Als je een Google account hebt en je zet backup aan op je telefoon heb je na een reset gewoon het belangrijke weer terug en als je de foto´s ook aan hebt staan bij backup heb je die via Google drive ook nog allemaal.
Allemaal goed en wel maar waar vind ik die gegevens?
Op mijn toestel staan alle vakjes aangevinkt voor synchronisatie en zelfs ook voor Back-up.
Maar op google?
Het enige dat ik nog zie staan in Google-drive is de 20 foto’s die 1 voor 1 heb overgezet en in Foto’s 1 die ik zopas heb overgezet+ een resem andere die al jaren verwijderd zijn van mijn toestel .
Op Google ziet ik ze zelf ook niet maar als je de backup aan hebt staan zegt de telefoon wel wanneer de laatste backup is gemaakt en anders druk je zelf even op backup nu. Nadat je de telefoon gereset hebt hoef je ekel maar je google account in te vullen en de telefoon zou dan zelf moeten vragen om de backup terug te zetten.
Ik zelf heb net een Nieuwe telefoon gekocht en hoefde bij de nieuwe enkel maar mijn google account in te vullen en al het belangrijkste is terug op de telefoon het opnieuw instellen naar je wensen is lastiger vind ik.
Veel plezier met je nieuwe telefoon. Toch als je alles hebt ingesteld op je nieuwe probeer dan je oude eens te resetten waarschijnlijk doet deze het na een reset nog prima en heb je een 2e of reserve telefoon voor noodgevallen.