Poll: Welke layout gebruik jij?

Via jouw profiel - weergave instellingen, kun je de layout van sat4all beinvloeden.

Door bij “Welke layout (skin) wil je gebruiken voor weergave van dit board?” een keuze te maken en “versturen” te kiezen, veranderd de layout.

De vraag is welke layout jullie het beste bevalt. Je mag maar één keuze maken dus bekijk eens kritisch welke layout je het beste bevalt en maak dan een keuze.

De layout met de meeste stemmen wordt de standaard layout van Sat4all en de 2e en 3e plaats blijven staan als alternatief.

Dark Blue heb ik nu en is wel mooi…

ik heb Sat4all Default, maar ik vind Koniro ook wel mooi.

groet cobes

Ik gebruik sat4all2 layout..

Lekker rustig beeld en zachte kleuren :slightly_smiling_face:

Greetzzz

Ringo

Weet niet of het de bedoeling is om het hier te plaatsen, maar ik kies voor Sat4all Default. :+1:

Groeten Johan. :slightly_smiling_face:

Het is de bedoeling om te stemmen :face_with_tongue:

Heeee, kijk eens aan, dat had ik niet verwacht. :disguised_face:

Maarrrrr, waarom krijgen we de tussen stand niet meer te zien als we gestemd hebben. ?

Niet dat dat voor mij veel info had gegeven. :face_with_tongue:

Groeten Johan. :slightly_smiling_face:

Koniro is voor mij heel makkelijk lezen en geeft rust voor mijn ogen bevalt goed

stemmen graag!

Kunnen we de tussenstanden ergens ook bekijken?

Kan je niet zelf met een scriptje niet naar voren toveren wat de meest gekozen layout is?

nee helaas. Zelfs ik kan het niet zien.

Sat4all Classic..

Lekker vertrouwd :+1:

groetjes,

Maestro

@Toxicq

Nu we het toch over de layout hebben (heb al gestemd) ik vind de “sat4all” erg mooi, echter in mijn CRT schermresolutie van 1027x768 zijn de letters erg klein, als ik sat4all default kies worden de letters erg groot, vroeger was de tekstgrootten en letertype eigenlijk ideal. Je kan weliswaar ook classic layout kiezen maar die heeft nog steeds van die joekels van een letter.

De letters in de sat4all weergave lijken ongeveer de grootte van 8 punts verdana in MS WORD. De default lijkt wel Verdana 12 punts in MS WORD, terwijl ongeveer verdana 10 punts het fijnste leest.

Niet geheel onbelangrijk overigens:

De meeste layouts zijn door Duwgati gemaakt. Ook de vertalingsupdates en de vertaling van het admin menu (voor jullie niet zichtbaar) is door duwgati helemaal perfect in orde gemaakt. Hulde!!

Tox.

@ Toxic:

zelfs het admin gedeelte is ook verplicht nederlands dus? :joy:

trouwens nog wat van infopop gehoord qua updates?

Ze hebben het probleem uiteindelijk grotendeels opgelost.

De nieuwe zoekfunctie belast de server echter nog steeds veel meer dan de zoekfunctie van de vorige board software versie.

Daar gaan ze nog iets aan doen voor de volgende versie.

Eind volgende week komt er 1GB meer RAM in de server en dan moet alles zowiezo beter worden.

Tox.

ik kan helemaal niet stemmen :disguised_face:

De enquete is ook afgelopen.

Het wordt (tot mijn teleurstelling) de classic skin terwijl dat feitelijk grafisch de minst mooie skin is. Ik vraag me af of de mensen die classic gebruikten en daar ook op gestemd hebben, ook de andere skins geprobeerd hebben.

Tox.

ik heb alle andere skins geprobeerd maar vind de classic skin Lekker vertrouwd de anderen zijn wel mooi maar ik hou het bij de classic :+1:

Er is niet echt massaal gevote geweest…in het totaal 102 stemmen is niet zo veel. Ik heb uiteindelijk (ook) niets gedaan omdat ze allemaal wel iets leuks hebben. De keuze is te moeilijk.

Kunnen ze niet allemaal blijven staan zoals nu? :person_shrugging: