Peter R. de vries in Amsterdam neergeschoten, overleden op 15 juli.

1 uur terug, Eduard07 zei:

Een onbetaalbaar mensenleven lijkt weer (mede) het gevolg van een lakse overheid.

Dat een mensenleven betaalbaar moet zijn, van dat idee moet je af. Want dat is het niet.

Populair om dat te stellen, maar beetje goedkoop om dat te eisen.

We zouden het niet over politiek hebben.

Maar oké menigeen denkt dat misschien terecht daar de vinger op de wond gelegd kan worden.

Alles wat hier geconsumeerd wordt of als doorvoerhaven naar de afhankelijken in Europa komt gaat via Transport bedrijven.

in een tros groene bananen of in holle ruimten van het schip

bedenk het maar.

Transport is ook tijdens deze pandemie inzake corona de grootste boosdoener. Mensen van het Cruise schip terughalen of van vakantie oorden terug halen per vliegtuig. Het werd in eind maart 2020 al geconstateerd. De internationale handelsroutes worden gewoon gebruikt. En niemand wil de wereldhandel belemmeren dus worden er geen schepen, containers doorzocht tot het al in onze havens ligt waar de armste sloebers werken die al eens iets willen bijverdienen. Die kutjongens die het uiteindelijk aan de straat verdelen hebben ook geen andere toekomst en vooruitzichten.

Handel en transport is heel veel “partijen” heilig. Waar ons klimaat en gezondheid vele malen belangrijker zou moeten zijn.

Drugs zijn ook voor de gebruikers een dodelijk risico en de vraag ernaar is euthanasie met heel veel gevolgschade voor derden.

Hier gaat het over het volgende onderwerp:

Peter R. de vries in Amsterdam neergeschoten, overleden op 15 juli.

De 2 verdachten van de moord op Peter R de Vries worden maandag voorgeleid voor de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam.

De aanklacht wordt gewijzigd van poging tot moord in moord.

@Tonskidutch, de kern van mijn betoog was “handhaving”. Moeilijk om dat los te maken van de huidige politiek, maar je hebt wel een punt.

Veel gaat in dit land mis door gebrek aan dat ene woord.

Niet dat dat de oplossing gaat worden van een ingewikkeld probleem, maar met handhaving en preventief/pro-actief handelen valt m.i. een hoop te bereiken.

Wat we nu en en al jaren zien, is “achter de feiten aan hollen”.

We staan erbij en kijken ernaar, zo lijkt het.

Ik vind dat beangstigend. Vooral omdat ik onze komende generatie(s) het beste gun.

We hadden toch de belofte en het voornemen dat Derk Wiersum niet voor niks slachtoffer mocht zijn?

uiteraard gaat het over de moord op iemand en die moordenaars

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

uiteraard gaat het over de moord op iemand en die moordenaars

In die context had ik jouw post ook gelezen.

1 hour ago, Tonskidutch said:

Mensen van het Cruise schip terughalen…

Beetje off topic, maar hier wil ik toch even op reageren. Ik heb first-hand knowledge hierover, specifiek over een Nederlands gevlagd schip in Azië. De passagiers die naar NL werden teruggehaald kwamen uit een volledig geteste / schone omgeving m.b.t. covid-19. Het enige risico wat die mensen hebben gelopen op covid-19 was het transport van het schip naar hun plaats van bestemming..!

Aanstaande woensdag kunnen belangstellenden afscheid nemen van Peter R. het Koninklijk Theater Carré aan de Amstel

Al die app’s die informatie coderen verboden maken. Gedaan met gecodeerde communicatie, het is voor onze veiligheid!

Daar schiet je niets mee op. Want de techniek bestaat, dus de personen die de wet overtreden, overtreden die wet dan ook…

Trouwens, als jij WhatsApp gebruikt, dan gebruik je ook gecodeerde communicatie..

19 uren geleden, Big fellow zei:

Beetje off topic, maar hier wil ik toch even op reageren.

Ja en wat gebeurde er toen er nog geen PCR test was in 2020?

Ja een thermometer aan je voorhoofd.

Ook off topic maar wel waar gebeurd.

5 hours ago, Tonskidutch said:

Ja en wat gebeurde er toen er nog geen PCR test was in 2020?

Ja een thermometer aan je voorhoofd.

Ook off topic maar wel waar gebeurd.

Gewoon een pcr test waar je minimaal 24 uur op een uitslag moest wachten…

Initiële screening was met een thermometer, maar het daadwerkelijk testen was toch echt een pcr test …

En geloof mij, ik was er zelf bij…

https://www.nu.nl/peter-r-de-vries/6210392/twee-mannen-opgepakt-vanwege-filmen-neergeschoten-peter-r-de-vries.html

nog eens twee betrokkenen aangehouden

de lange arm !

Nu word het tijd dat ze hier eens de zelfde straffen krijgen als in de VS , 15 to life

Denk dat het hotel van de Staat der Nederlanden te duur is voor onze samenleving. Met alle verborgen kosten etc.

300€/dag iets meer dan een ton per jaar en dat zou ook eens iets slimmer aangepakt moeten worden

Water en brood in een oubliëtte. Kost vrijwel niets.

4 uren geleden, minplus zei:

Water en brood in een oubliëtte. Kost vrijwel niets.

roep ik al jaren, gewoon 3 maals daags en dat 7 dagen per week , broodt en water…

Ik zag net in een programma dat boeven het recht hebben te protesteren tegen beleid en er rechtszaken van laten komen. Sommigen leveren dagelijks een stuk of 10 in, zo van de TV deed het een tijdje niet en ik kreeg maar 5 wortels en had er 10 gevraagd en dergelijke idiote dingen. Dat kost enorm veel tijd en handenvol geld. De een of andere buiten de werkelijkheid zwalkende tante vond het vanzelfsprekend dat ze over allerlei dingen mogen klagen en bezwaren indienen. Moordenaar R.T. heeft er zelfs een advocaat speciaal voor ingehuurd om zoveel mogelijk te vinden.

Waanzin.

Misschien hun rechten behandelen zoals ze zelf de rechten van anderen verzaakten waardoor ze opgehokt moesten worden.

Niet eerder op reageren totdat de rechter er over geoordeeld heeft.

Rechter: ik verplicht de staat hierbij om binnen 4 weken de klacht mbt de zoekgeraakte paar sokken af te handelen op straffe van een dwangsom van 5 euro per dag.