Opzeggen van CanalDigitaal

kan iemand mij helpen.

ik kan namelijk het opzeg formulier op de site van CD niet vinden?

een link zou fijn zijn

alvast bedankt

gr.

henk

https://www.opzeggen.nl/televisie-internet-telefoon/canaldigitaal/opzeggen?gclid=CjwKEAiAuKy1BRCY5bTuvPeopXcSJAAq4OVsyFHy_973aFF3Y4N8W_sNr4-VUUwhc1NEVRU0mD8BmhoCxNDw_wcB

en waarom zeg je op?

en waarom zeg je op?

Hij gaat bij Drs. Ijzerbout wonen.

hahaha

Hij gaat bij Drs. Ijzerbout wonen.

haha is dat zo.

nee hoor ik heb hier ook ziggo en mijn ziggo tuner stond bij mijn vader en mijn vader gaat nu over naar KPN dus ik krijg mijn box weer terug.

hmm Dubai Mojo klinkt wel goed hoor…

in ieder geval beter weer zeker beter dan die klote regen hier

gr.

henk

https://www.opzeggen.nl/televisie-internet-telefoon/canaldigitaal/opzeggen?gclid=CjwKEAiAuKy1BRCY5bTuvPeopXcSJAAq4OVsyFHy_973aFF3Y4N8W_sNr4-VUUwhc1NEVRU0mD8BmhoCxNDw_wcB

dus ik hoeft niet eerst te bellen, want ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin in. om cd nog eens een extra 1 te spekken haha.

Bedankt voor de info

gr.

henk

haha is dat zo.

nee hoor ik heb hier ook ziggo en mijn ziggo tuner stond bij mijn vader en mijn vader gaat nu over naar KPN dus ik krijg mijn box weer terug.

hmm Dubai Mojo klinkt wel goed hoor…

in ieder geval beter weer zeker beter dan die klote regen hier

gr.

henk

Ja dat is toch zo:

1 like

jij let goed op, dat moet ik jou na laten haha.

maar dit speel wat eind dit jaar pas.

voor zover alles gaat lukken zoals wij willen maar het staat wel op de agenda.

maar wat CD betreft klopt het wat ik net geschreven heb..

dus iets eerder dan ik zelf dacht…

gr.

henk

goede tip mojo

goede tip…

ik snap hem niet…

is geen geheim dat ik misschien naar Dubai ga…

gr.

henk

Grote schotel meenemen hee henk

haha al getest we ontvang alleen de satelliet beacon van 19,2

en 23,5 helemaal niks .

maar misschien met een veel groter schotel. laten we zeggen 12 meter zou 19,2 wel moeten lukken.

ik heb het laten testen met een 6 meter schotel.

maar NL tv is geen probleem.

gelukkig is er nog internet hé

gr.

henk

In de bijlage het CanalDigitaal Abonnementbeëindigingsformulier.

CanalDigitaal beeindigingsformulier.pdf

In de bijlage het CanalDigitaal Abonnementbeëindigingsformulier.

Beste Johan45,

ik heb de brief van Hans gebruikt.

heb deze afgelopen zaterdag op de bus gedaan.

en gisteren belde CD mij op, om mijn online shit aan te smeren.

maar het onlne heeft geen draadje liggen in Dubai haha.

maar die man aan de telefoon deed er ook niet moeilijk over.

was geen probleem volgens me.(maar we zullen zien)

als het goed is het ik tot 7 maart beeld en dan stopt CD bij mij.

en dan voorlopig over naar Ziggo.

Maar Johan45 toch bedankt voor jou bijdrage.

gr.

henk

1 like

Fijn dat je opzeg probleem opgelost is.

De bijlage is 13 keer gedownload, blijkbaar was je niet de enige die naar het formulier opzoek was.

Niet zo verwonderlijk, ik gebruik het bijna dagelijks, en nee, natuurlijk niet voor mij zelf.

Dank, Johan45, voor het handige formulier. Ik heb ook alvast maar gedownload.

Eind dit jaar vervalt namelijk mijn 2-jarig contract bij CD. Als ‘ex-gratis’ kijker van de NPO-zenders heb ik nu het tweejarig HD aktiepakket van 9,95/maand met de eerste 6 maanden gratis. Prima prijs, gemiddeld 7,46/maand. In de praktijk kijk ik heel weinig naar de rest van het CD-pakket, dus veel geld is het mij niet waard. Alternatieven zijn er op je huisadres in Nederland genoeg, lijkt me. Dat geldt zeker als de prijs van mijn CD-pakket wordt verhoogd, zenders (niet) komen en gaan, de technische eisen door CD verder worden aangescherpt enz.

Bovendien is CD natuurlijk niet nodig voor het enorme FTA-aanbod op de vier satellieten van Astra (19, 23, 28) en HotBird (13) en die behoud ik gewoon. Ik word dus een ‘hybride kijker’, ik snoep van twee walletjes.

Overigens: als je wilt opzeggen kun je dat toch ook (behalve telefonisch) in MijnCanalDigitaal aangeven of heeft dat nadelen?

In Mijn CanalDigitaal krijg je een telefoonnummer dat je kan bellen als je op wil zeggen.

De ervaring leert dat ze je dan uiteindelijk na lang aandringen en veel geduld om de reclame aan te horen een opzegt formulier toezenden.

Maar dat nummer kun je niet gebruiken als je geen 0900 nummers kunt bellen.

Anders zul je het toch moeten doen meet een briefje. En de kosten van aangetekend als je zeker wilt zijn dat ze zo’n brief niet in het grijze archief laten verdwijnen.

Je krijgt inderdaad een 0900 nummer te zien in Mijn CanalDigitaal.

Als je geen 0900 nummers kan bellen gebruik je de bijlage in bericht #14

Dat scheelt tenminste € 1.-- en het telefoontarief van je provider, bovendien is het resultaat hetzelfde als in de bijlage.

Bespaar je de kosten van aantekenen, dat zijn overbodige kosten.

Maak gewoon gebruik van het antwoord nummer dat je in het document, bijlage in bericht #14, vind.