heb maandag een dreambox gekocht maar ken er niet zo veel van.heb harde schijf ingezet. alles ok .maar nu komt het… heb me laten wijsmaken dat je bv. films of clips kan opnemen.wil iemand me een beetje uitleg geven want ik snap er geen kl^ten van.op de afstands bedienging moest ik op rec duwen maar dan ga ik naar radio toe
kan er iemand me helpen
groetjes jona ik hoop dat ik in het juiste forum zit en anders sorry ben hier pas nieuw …
vroeger toen er nog geen internet was, was ik servicemonteur bij een hele goeie dure amerikaanse fabriek.
klanten die dit soort vragen stelden kregen een standaard-fax terug:
vier a-4tjes
een grote R
een grote T
een grote F
een grote M
meer niet. ga anders eens terug naar je dealer en laat het je uitleggen.
bromtol
Je bent een echte bromtol. Jij leert hiet toch ook nog van alles door vragen te stellen.
als je naar het menu gaat van de schijf, moet hij de naam en de grootte van de schijf weergeven.
Ga je verder in het menu dan kan je ze formateren.
Als dat gelukt is en je start de opname zoals hier hoger beschreven, dan kan je nog eens op de OK knop duren. Normaal staat er dan een rood bolletje rechts in de balk.
Als je van kanaal wisselt terwijl je opneemt, krijg je ook een waarschuwing.
Als je via het dream menu naar bestanden gaat, dan moet daar je harde schijf ook terug tevinden zijn, met een mapje “movies”, waarin de opgenomen bestanden zitten.