3 minuten geleden, Tonskidutch zei:
de doorsnee images / software wacht heust wel op een gezonde HDD schijf of NAS die de schijven nog moet op toeren brengen uit -0- stand
box standby / not deepsleep
wil echter niet zeggen dat er bij een bepaalde HDD geen probleem kan ontstaan omdat die HDD veel spanning trekt om op te starten of inderdaad niet gezond is
de gezondheid van de HDD kun je op enkele manieren testen, die methoden heb ik niet paraat in dat blote hoofd
overigens kan het ook ermee te maken hebben dat de EPG en dus timers niet zuiver uitgelezen kunnen worden
welk image
welke EPG plugin
Tja, dit is wel de harddisk waarmee het toestel geleverd werd, hoewel dat natuurlijk niet door VU+ zelf gedaan werd.
Het is ook een probleem dat pas onlangs begonnen is.
Dat je het niet uit je blote hoofd weet is geen probleem, maar met z’on antwoord ben ik natuurlijk niet veel.
maar is er geen LOG file waarin je kunt zien wat er met recordings gebeurd is?
Wat timer plugins betreft: deze is manueel ingegeven, dus via “Add Timer”, manueel zender ingegeven, opnamenaam, beginuur en einduur.
Het is een herhalende timer, die op maandag tot en met zaterdag loopt.
Hier komt dus geen plugin aan te pas en zelfs geen EPG.
De opname loopt dus bijna iedere dag van de week, de 0 bytes opnames treden echter niet iedere dag op.
Ze treden ook niet alleen bij deze op, maar ook bij TV opnames, via de AutoTimer of via de EPG ingesteld.
Ik kan er geen lijn intrekken.
Image is VTI 14.0.6 (2020-02-25-vti-master)