Deze brief ontving ik vandaag en was gericht van Lorisdam aan Crazy Ivan:
========================================================
Ik ben nu wel naar beneden gehaald maar ik reageer er verders niet op ik blijf gewoon met de hobby bezig zoals jij ook al zegt…<p>Maar je weet dat duckfiles op het moment de
populairste site van nederland is met de meeste
bezoekers…<p>NU komt het ik heb gisteren nog mensen geholpen op sat4all en heb jouw nog een mailtje gestuurd met de manipulatie EN WAT DOET TOXIC de link verwijderen en zeggen dat ie het niet doet en dan ook nog mijn wachtwoord weghalen (KINDERACHTIG) maar ik reageer er niet op ik haal nu dus de links weg niet voor jouw en
als ik opheldering krijg van JOUW of van TOXIC kan ik jouw link weer herstellen. Dit doe ik niet voor jouw daarom ook deze uileg ik denk dat toxic nu een beetje verkeerd bezig is (WAAROM)moet het nu zo (commercieel) godver wat een gezeur wie denk hij wel wie hij is (GOD) jammer dan, dat is ie niet duck heeft sa4all niet nodig maar andersom wel, nu betrek ik hier jouw ook bij in en mischien heeft dat er niks mee te maken
maar het is begonnen toen hij de boel ging verzieken met de manupilatie…GODVER WAT HEB IK NU WEER GEDAAN IK HEB HELEMAAL GEEN ZIN IN…ik ga er ook verder niet op in links verwijder ik en zeg verders niks meer geen zin eeuwelange discussies en alleen maar om commercieelle doeleinden ze zoeken het maar
uit ik zal alleen maar vragen waarom aan TOXIC<p>PS doe gewoon normaal dat we dit ook normaal oplossen <p>groetjes lorisdam
=========================================================<p>Omdat sat4all hier meermaals in vernoemd wordt, heb ik deze e-mail in afschrift ontvangen, wat een correcte handeling is van Crazy Ivan.<p>Deze brief ontving ik zelf van Lorisdam:
==========================================================
@TOXIC<p>WAT is dit nu voor zielig gedrag sorry maar hier heb ik geen zin doe maar wat je niet laten kunt ik ga hier niet mee in ik zal de link van Crazy en sat4all ook verwijderen dan is discussie gesloten…<p>Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan een beetje zielig om te zeggen dat de link dood is SPREEK de waarheid en waarom worden de vragen gelijk geclosed als het over duck gaat???kom ik een keer op het board ik maak geen reclame help nog andere mensen op de humax5400 forum en dan ga je voor (GOD) spelen en dan zeggen moet hij
hem maar bijwerken heb ik toevallig geprobeerd maar dat ging niet waren jullie al bezig??? maar hij werkte vanaf zaterdag avond alweer dus je moet een goede reden hebben ik kan natuurlijk ook zielig gaan doen dat je de boel manipuleerd om crazy naar boven te werken (ontken het maar niet)(COMMERCIEEL) en komt er nog bij dat je mijn wachtwoord verwijderd ZIELIG (zeg
eens wat heb ik jouw gedaan ik ben altijd nog steeds eerlijk en oprecht geweest of zie je duck als concurentie)<p>Ik hoop dat je eerlijk kunt zijn en mischien inzien dat jij ook wel eens verkeerd zit maar je moet het zelf weten duck loopt op eigen beentjes en heeft niemand nodig daar is hij te groot voor maar om als sites kinderachtig tegen elkaar te doen ga ik niet mee in ik zal sat4all ook niet naar onderhalen al was ik het wel van plan omdat ik hier heel erg boos over ben maar ik ben maar niet kinderachtig ik zal wachten tot vanavond dat ik een antwoord van je hebt is het niet
zo zal ik de link verwijderen GODVER al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel
Wees eens verstandig denk nu eens waar je mee bezig bent wat heb ik jouw verkeerd gedaan ik heb altijd iedereen nog geholpen voor nop.<p>Ik hoop dat we nog met elkaar kunnen communiceren als sat hobbyisten en niet dat kat en muis spel krijgen heb ik geen zin in<p>groetjes lorisdam
==========================================================<p>Ik wil hier even luid en duidelijk op reageren.
Ik doe dat en-plubliek daarmee geen verkeerde indruk gewekt kan worden over sat4all.com, duckfiles of Satcity.nl<p>1. De link naar Duckfiles is van Sat4all verdwenen omdat hij voor de zoveelste keer niet meer werkte. Ik heb dergelijke links (links die vaak verdwijnen) in een eerder stadium nooit geplaatst omdat ik vind dat je mensen een stabiele link site moet bieden met links die werken. Ook zaterdag avond werkte hij NIET!
Lorisdam had zelf immers ook de link naar zijn site Duckfiles aan kunnen passen omdat onze nieuwe linksite daar nu eenmaal de mogelijkheid voor bied. (link update). IK heb 1 linkupdate gezien en die nieuwe link werkte ook niet!
Dit heeft dus NIETS met Duck te maken, maar gewoon met een broken link. Een broken link staat slordig en ik verwijder ze dus ALTIJD als ze niet binnen afzienbare tijd door de webmaster van betreffende site of een ander behulpzaam lid worden aangepast.
De link kun je overigens zelf zeer eenvoudig weer toevoegen (wel in een werkende versie graag) dus ik zie geen probleem.<p>2. Sat4all wil niets te maken hebben met de schijnbaar oplaaiende ruzie tussen Duckfiles en Viewer aan de ene zijde en Crazy Ivan aan de andere zijde. Voor mij is iedereen wat dat betreft gelijk en dus trek ik mij van die (deels kinderachtige) ruzies niets aan.<p>3. Wil ik wel even kwijt dat ik zeer grote twijfel heb bij de uitspraak: “De grootste site van Nederland”
Als je de grootste site van Nederland pretendeert te hebben, denk ik niet dat het gepast is op een dergelijke wijze op het verwijderen van een link te reageren. Een meer terughoudende opstelling was in mijn ogen beter geweest. Mogelijke problemen zijn er om samen op te lossen en met een dergelijke vijandige opstelling maak je niet echt aanzet tot een “vreedzame” oplossing.
Buiten dat wil ik nog even kwijt dat ik ook de grootste site van Nederland kan hebben als ik daar gratis kopietjes van de sleutels van persoonlijke kluisjes van klanten van de ABN-Amro bank ga uitdelen. (dat is een nadenkertje:-)) Veel verschil met jouw situatie is daar niet te vinden.<p>5. Ik wil duidelijk stellen dat Sat4all geen enkel probleem heeft met Duckfiles, Crazy Ivan’s Satcity.nl en in principe zelfs niet met de Unofficial Humax Support site. Dat wij het handelen van een enkel persoon misschien niet zo heel erg kunnen waarderen mag aan de website op zich tenslotte niets af doen.<p>6. Jouw account gewist? Daar geloof ik niets van. Ik had geen enkele reden om jou (lorisdam) te verwijderen en dat heb ik dus ook pertinent niet gedaan! Ik weet niet hoe je op dat idee komt.<p>Ik hoop dat hiermee jouw grieven over zijn en dat we op een normale rustige mannier met elkaar verder kunnen praten.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>P.s. Zeg nooit meer dat je sat4all of welke andere site niet nodig hebt. We hebben elkaar allemaal nodig, want als we elkaar niet hadden, zouden we nu arme domme sloebers zijn met null ahnung van satelliet-ontvangst <p>[14-01-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>