Voor de liefhebbers heeft MPF1 een nieuwe settingslijst gemaakt voor de Topfield 5000.
Hij heeft deze gemaakt door allereerst de gehele settingslijst in de Topfield leeg te maken en vervolgens per satelliet in te scanen. Hij heeft dit gedaan aan de hand van de Pet settingslijst.
**$*@*%*&^*#** had het erover dat settingslijsten die je download de ontvanger kunnen ontregelen. In welke zin is dat? En doet deze lijst dat mogelijkerwijs ook?
De topfield 5000 kan het op een of andere manier volgens mij niet aan als je bij ieder sateliet veel frequenties invoert. Het probleem ontstaat trouwens alleen als je bij de zenderlijst opties 'toon provider’aan hebt staan, als je hem uit hebt staan geen probleem.
Als je dit niet wilt moet je de lege lijst gebruiken en dan niet op alle satelieten laten scannen.
Je kunt deze uploaden via de setting editor Vega. De meest recente versie (Vega version V1.051) is te downloaden van de hierboven genoemde pagina van MPF1 en ondergetekende(maar dan op de softwarepagina) of de officiële Topfield site.
Heb nieuwe settingslijst gedupload naar m´n 5000,ziet er goed uit maar nu heb ik geen signaal meer op tuner 2 als ik de tuner uit en daarna weer aan doet ???
Ik denk dat ik m’n oude settings voorlopig maar weer terug gaat zetten.
Vandaag opnieuw aanpassingen in de settingslijst gemaakt. Nieuwe Conax kanalen toegevoegd en diverse wijzigingen aangebracht. Hou de site in de gaten voor meer wijzigingen!!