nieuw openwebif

eerst even unzippen en met DCC_E2.ex naar je HDD copieren

dan via je menu manueel installeren

enigma2-plugin-extensions-openwebif_1.5.1-git20220604-r2_vti.zip

Ik haal de ipk zelf van de VTi site en download hem direct in de /tmp van de VU+Zero4K..

dat deed ik ook en ik plaatste hem hier om de interesse te wekken van de Vu+ gebruikers

deze zit standaard in openvix

het is wel de laatste van 4 juni 2022 dus dan moet je hem ook bewust hebben geupdate voor OpenVIX

zat al in het nieuwe image 6.2.002 (zelfs de 6.1 reeks had die al) .Werk hier al jaren met openvix omdat ik dat de prettigste vind met snelle ondersteuning

OpenVIX is zeker een compleet en goed image, daar hoeven we niet lang over te spreken.

de verbeteringen van het Openwebinterface uit GitHub is nieuwer dan je image van 28 mei

dat is wat ik bedoelde

En feitelijk alleen interessant voor de Duitse gebruikers i.v.m. de integratie van ‘SerienRecorder’ en ‘Autotimer’…

Het was even zoeken om de versie te checken die is meegekomen met OpenPli 8.2, die ik van de week heb geïnstalleerd.

Het blijkt versie 1.51 te zijn. Dus dezelfde die jij hebt gevonden denk ik, deze is nog in ontwikkeling volgens github.

Je gebruikt waarschijnlijk een ander, donker thema? Ziet er erg strak uit en is beter voor mijn ogen.:face_with_monocle:

Tot nu toe ziet de update van OP 8.1 naar 8.2 er goed uit, maar ik wacht nog even met een oordeel.

Ja dat zou zomaar tegelijk kunnen zijn verlopen, dat je openpli upgrade naar 8.2 en daarmee de Openwebinterface op versie 1.51 van 4 juni zet.

het donker thema is inderdaad veel prettiger, dat is door iedereen zelf instelbaar

in een GitHub is altijd iets nog in ontwikkeling betreffende de software, dat is de natuur van het ontwikkelen van software

3 x juist dus

Open Source web interface voor Linux set-top boxen

Versie: OWIF 1.5.1

in vix 6.2.002

Het heeft versie 1.5.1 maar met steeds nieuwe builds. Letten op de datum dus. Alleen 1.5.1 is niet voldoende…

Meegeleverd met PLI 8.2 van 26-5 jl.

Waar vind je die build- info?

Kijk eens bij mijn reactie

Dat is precies wat mij die vraag deed stellen. Ik zie alleen de info zoals op de foto van donkeyman.

en er is weer een verbeterde versie!

voor sommigen die DCC_E2 goed kennen is het ook mogelijk nieuwe pakketten te installeren

Waarom zou je webif apart installeren? Als je de url intypt van je box kom je toch ook in? Of zie ik dit verkeerd

het gaat om een webif die nieuwer is dan de welke versie met je image kwam

het gaat niet over hoe je het webif benadert enkel over een nieuwere verbeterde versie van dat webif

ciao ciao