eerst even unzippen en met DCC_E2.ex naar je HDD copieren
dan via je menu manueel installeren
enigma2-plugin-extensions-openwebif_1.5.1-git20220604-r2_vti.zip
eerst even unzippen en met DCC_E2.ex naar je HDD copieren
dan via je menu manueel installeren
enigma2-plugin-extensions-openwebif_1.5.1-git20220604-r2_vti.zip
Ik haal de ipk zelf van de VTi site en download hem direct in de /tmp van de VU+Zero4K..
dat deed ik ook en ik plaatste hem hier om de interesse te wekken van de Vu+ gebruikers
deze zit standaard in openvix
het is wel de laatste van 4 juni 2022 dus dan moet je hem ook bewust hebben geupdate voor OpenVIX
zat al in het nieuwe image 6.2.002 (zelfs de 6.1 reeks had die al) .Werk hier al jaren met openvix omdat ik dat de prettigste vind met snelle ondersteuning
OpenVIX is zeker een compleet en goed image, daar hoeven we niet lang over te spreken.
de verbeteringen van het Openwebinterface uit GitHub is nieuwer dan je image van 28 mei
dat is wat ik bedoelde
En feitelijk alleen interessant voor de Duitse gebruikers i.v.m. de integratie van ‘SerienRecorder’ en ‘Autotimer’…
Het was even zoeken om de versie te checken die is meegekomen met OpenPli 8.2, die ik van de week heb geïnstalleerd.
Het blijkt versie 1.51 te zijn. Dus dezelfde die jij hebt gevonden denk ik, deze is nog in ontwikkeling volgens github.
Je gebruikt waarschijnlijk een ander, donker thema? Ziet er erg strak uit en is beter voor mijn ogen.![]()
Tot nu toe ziet de update van OP 8.1 naar 8.2 er goed uit, maar ik wacht nog even met een oordeel.
Ja dat zou zomaar tegelijk kunnen zijn verlopen, dat je openpli upgrade naar 8.2 en daarmee de Openwebinterface op versie 1.51 van 4 juni zet.
het donker thema is inderdaad veel prettiger, dat is door iedereen zelf instelbaar
in een GitHub is altijd iets nog in ontwikkeling betreffende de software, dat is de natuur van het ontwikkelen van software
3 x juist dus
Het heeft versie 1.5.1 maar met steeds nieuwe builds. Letten op de datum dus. Alleen 1.5.1 is niet voldoende…
Waar vind je die build- info?
Kijk eens bij mijn reactie
Dat is precies wat mij die vraag deed stellen. Ik zie alleen de info zoals op de foto van donkeyman.
en er is weer een verbeterde versie!
Waarom zou je webif apart installeren? Als je de url intypt van je box kom je toch ook in? Of zie ik dit verkeerd
het gaat om een webif die nieuwer is dan de welke versie met je image kwam
het gaat niet over hoe je het webif benadert enkel over een nieuwere verbeterde versie van dat webif
ciao ciao