beste mensen,
ik heb altijd een schotel aan de voorgevel op de grond gehad maar nu heb ik dus een probleem… De boom voor de schotel begint dermate groot te worden dat het ontvangst begint terug te zakken. Ik had de gemeente gevraagd om hier maatregelen voor te treffen indien mogelijk. Nu geven zij aan dat ik geen bouwvergunning voor mijn schotel heb en daarom zij niets voor mij kunnen betekenen. Maar ik moet ook binnen 6 weken deze aanvragen anders gaan zij maatregelen treffen.
De woning is van mijzelf (koopwoning) en de schotel staat dus op de grond aan mijn voorgevel. Mijn huis ligt aan een openbare weg dus ik zou een vergunning nodig moeten hebben. Het nadeel is dat ik dit nooit heb beseft maar het meest irritante is nog dat ik nergens anders bereik heb met mijn dish behalve aan de voorgevel. De achtertuin is geen optie omdat de schotel niet over het dak kan kijken (al geprobeerd.
Van mijn buren heb ik toestemming en van de omwonenden nooit een klacht gehad maar ik moet dus nu toch die bouwvergunning aanvragen. Alleen als ik dat formulier bekijk is het allemaal gezeik voor een schotel op de grond. Kunnen mensen me misschien helpen ermee of advies geven?
Bedankt ![]()
Oja nog 1 vraagje: is dit een issue puur tussen mij en de gemeente of word er ook de buurt bij gehaald en in de lokale kranten gemeld etc?