Ik heb hier meerdere Denon tuners, de TU 255, de 1500RD en nu dus ook de S10. Heb op
allen geprobeerd met die bijgeleverde antenne een scan te doen op MW maar vind niets.
Wat bedoel je met ’ verdraaid’ ?
Op mijn oude Kenwood KT 7500 (beauty) ontvang ik een of andere piraat (El Dorado ?) op de 1332 kHz (ongeveer)
Daar heb ik het ook mee geprobeerd maar draaien maakt niet uit. De ferriet antenne achter op de Kenwood KT 7500 reageert wel op draaien. De Denon vindt tot nu toe alleen maar brom.
Inderdaad zou er iets stuk kunnen zijn. Bij de Tweakers zitten er “vintage” gebruikers deel 2, die vaak laten zien dat ze de apparatuur “recappen”.
Nee, vreemde is op geen van de tuners. Niet op de (4) Denon’s van rond 2000, de Kenwood KT 7500 pakt een piraat
ergens maar dat was het. Heb hier ook een klein transistor radiootje, die pakt Caroline net hoorbaar. Zal eens in
de tuin gaan staan met die laatste.
Maar je moet s’avonds toch genoeg activiteit horen. Dan komen bijna alle grote zenders uit het buitenland door. Radio Caroline is maar een klein zendertje.
Nee, vreemde is op geen van de tuners. Niet op de (4) Denon’s van rond 2000, de Kenwood KT 7500 pakt een piraat
ergens maar dat was het. Heb hier ook een klein transistor radiootje, die pakt Caroline net hoorbaar. Zal eens in
de tuin gaan staan met die laatste.
Waarschijnlijk pak je te veel ellende op van externe storingsbronnen. Ik hoor ook vrijwel niets meer op mijn wereldontvanger door al die internetsignalen en andere apparaten.