maak je eigen Simpson karakter

Op deze site kan je van jezelf een Simpson karakter maken, je moet dan je eigen foto uploaden, en daarna de nodige aanpassingen maken. Alles wijst zich vanzelf. Deze site is veel bezocht. http://www.simpsonizeme.com/index.php#

Dit ben ik dus

gr.D.Quijote

site doet het bij mij niet :frowning:

merDe

bij mij ook niet… Misschien is er TE veel volk op de website na deze posting van Quijote…

ps: gisteren overigens naar The Simpsons MOVIE gaan kijken, en hij is echt de moeite, hoor!

Ik heb nog even geprobeerd maar hij werkt wel, als het te druk is krijg je te zien dat het te druk is.

Salu2, D.Quijote

lol, hij doet het weer. dit ben ik :

hehehe,

merDe

Het is wat..hier de mijne

Citaat:

ps: gisteren overigens naar The Simpsons MOVIE gaan kijken, en hij is echt de moeite, hoor!

Toch wel in het Engels hoop ik?

In Nederland is hij verlaat, pas op 14 augustus in de bios omdat de Nederlandse versie nog niet af is…

Ik ga dit weekend dan ook naar Antwerpen, is toch maar iets meer dan een half uur van hier als je doorrijd.

Lol , dit ben ik..

ik mrs. merde ook ff “gedaan” :

lol,

merDe

En is ze in het echt ook zo ?

Citaat:

En is ze in het echt ook zo ?

nee veel knapper :wink:

Whoops. The Simpsonizer can’t find a face to analyze.

Please review the photo requirements and try again

with a new picture. :blush: :+1:

Unetwork ja jij ken haar maar ikke nie dus vandaar de vraag.

Ome Merde hoe zag de foto er uit die je opstuurde?

Zal vast niet verkeert wezen want anders zag je vrouw er niet zo uit

@pino: uiteraard in het engels! al is de “vlaamse” versie ook te bekijken, maar daar heb ik echt geen zin in.

Ik denk zelf dat ik 'm volgende week nog maar es ga bekijken, om iets meer de details te kunnen bestuderen, nu ik de verhaallijnen ken… Maar de film zal je zeker en vast niet teleurstellen. De DIE HARD fans zullen er zeker en vast van smullen!

@ spongebob, kun jij mischien spongebob simpson maken? :laughing:

MVG. Gerard

lol … grappemaker :slight_smile:

merDe

Citaat:

Wie zegt dat dit het resultaat was van Mrs. Merde? Misschien was het Ome zelf wel?

Groet,

JJK

Zou kunnen :grin:

heb de film gisteren gezien aanrader

Leuke site, ga er ff mee aan de gang :slight_smile: