Op 1-8-2020 om 18:32, Mimisiku zei:
Probeer maar eens een LibreOffice bestand naar je klanten te sturen!!
Geen enkel probleem. Het is een open formaat dat ook door Microsoft ondersteund wordt.
Op 1-8-2020 om 18:32, Mimisiku zei:
Probeer maar eens een LibreOffice bestand naar je klanten te sturen!!
Geen enkel probleem. Het is een open formaat dat ook door Microsoft ondersteund wordt.
Zakelijk stuur ik helemaal geen enkel Office bestand of ben ik gek.
heeft echter niets met automatische netwerk detectie van gedeelde netwerklocaties te maken
Oorverdovende stilte bij @on1bes. Sharen van zijn ervaringen m.b.t. de gedane suggesties blijft moeilijk.
Niks oorverdovende stilte, en JA boudeman, die link heb ik al gezien, maar een tijdelijk oplossing staat daar niet, maar enkele pagina’s eerder. Ik heb het zelf tijdelijk opgelost met een register hack. Geef me even tijd, ik mag toch zelf wel even testen hé voor ik hier reageer ![]()
De IP ervaring krijgen we dan nog te horen?
ik kon mijn nas en de mappen benaderen nadat ik update4566782 vewijderd had.voor de zekerheid heb ik nog 2 updates verwijderd en automatisch updates uitgezet.alle apparaten in het netwerk zijn nu helemaal zichtbaar
40 minutes ago, Steve said:
ik kon mijn nas en de mappen benaderen nadat ik update4566782 vewijderd had.voor de zekerheid heb ik nog 2 update
s verwijderd en automatisch updates uitgezet.alle apparaten in het netwerk zijn nu helemaal zichtbaar
En tot zover weer de geweldige update rondes van Microsoft. Als je systeem eindelijk goed werkt onder Windows 10 kun je dat betere gewoon zo laten.