Probeer Xstreamity met de juiste credentials te connecten maar het wil maar niet lukken , het enige waar ik over twijfel is het poortnummer waar ik 80 invul . Iemand enig idee please .
als je doet zoals ik aangeef dan zit er een fout in je lijn. Ik werk gewoon met DCC en daar kan je de file aanpassen IRL met de lijn in de playlist te zetten en te saven. Hoef je verder eigenlijk in xstreamity zelf niks aan te passen
Ja , ik doe dat met een file explorer .ga naar de lokatie en pas de file aan zoals je zei , wanneer ik dan in xstreamity bij de link niks invoer , krijg ik na " save " meteen de foutmelding , wanneer ik in de app ( en in de .txt ) invoer duurt het een paar seconden voordat de foutmelding komt.enige dat ik nog kan bedenken is dat ik van de 2 versies die er staan net de verkeerde heb genomen
je hoeft in xstreamity niks in te voeren als link want dat zou auto moeten komen als je de file playlists.txt op de juiste plaats hebt staan.Ps: zie dat je file wel als simpele txt wordt gesaved
Heey dankjewel , klopt na de hele link geplakt te hebben in de txt file en herstart heb staat er in de gui nu een playlist , met een rood bolletje erachter dat ie niet verbonden is , maar we zijn weer een stuk verder …