Als ik mijn kalender goed heb staan is Fred vandaag weer een jaartje wijzer geworden.
Nu proficiat dan maar…
Als ik mijn kalender goed heb staan is Fred vandaag weer een jaartje wijzer geworden.
Nu proficiat dan maar…
Je hebt gelijk.
Drs, ook man deze kant een fijne verjaardag in het Odenwald.
Ja, daar kon je weleens gelijk aan hebben…
Drs. IJzerbout, Van Harte en een plezierige dag toegewenst , ook voor de anderen die vandaag hun verjaardag vieren, gr.
Zilverster.
Drs IJzerbout en alle anderen,
Van Harte Gefeliciteerd !!
Van harte gefeliciteerd, Drs Ijzerbout.
Met vriendelijke groet, paardengek
Dat verdient inderdaad gelukwensen.
Waar gaat het verjaardagsfeestje door ?
Greets
@ Drs. IJzerbout
Ook van hier van harte gefeliciteerd!!
Van Harte en op naar de 100!
van harte gefeliciteerd drs ijzerbout
en neem het ervan vandaag
cheers
Fred..drs. ijzerbout…ook vanuit zuid Spanje een fijne verjaardag.." cumpleaños feliz! "
svetik, ouwuh reus, sante …
merDe
Feli.
Herzlich gratuliere zum Geburtstag voor de man die de quadruplex, a-, b-, en c-formaat heeft overleefd.
Bedankt allemaal mensen, voor de goede wensen. We gaan er weer een jaar tegenaan.
En inderdaad, ik kom uit het 2" Quad tijdperk. En trouwens, in de eerste nieuwsuitzendingen die ik heb gedaan werden de bijdragen nog op 16 mm film aangeleverd.
En slowmotion werd al met een harde schijf gedaan. Geen data maar onvervalst NTSC video werd hiermee opgenomen en kon in slowmotion worden weergegeven. Dat was de HS 100 van Ampex.
Zo zag ie er uit: KLIK..!
We hadden hem zelfs bij ons in de “Big Mo” de grootste reportagewagen van Noord Amerika in die dagen. Samen met 3 RCA TK 700 2" Quad VTR´s. Als ik er nog aan terugdenk..hahaha..!
Tja wat moet ik er nog op zeggen?
In mijn tijd leverde wij het nieuws via een tam tam aan
Inderdaad…die tamtam was de voorloper van de TomTom.
Je ziet het, ook Unetwork ging al met de tijd mee.
stelletje oude dwazen
merDe
mischien wel oud, maar ook met kennis van zaken
ps
Nachträglich alles gute zum Geburtstag
Origineel bericht van: Unetwork
Tja wat moet ik er nog op zeggen?
In mijn tijd leverde wij het nieuws via een tam tam aan
Was dit niet ook de eerste draadloze communicatie?
Of waren dit de rooksignalen?
Hoe vooruitstrevend haha
Ja het was toen dmv SW (sound waves) daarna was er inderdaad rook signalen toen ik de eerste piraten FM zender testte.
Dit was een MRF transistor die in rook opging omdat de dipool niet was aangesloten