Ik loop tegen een probleempje aan op een voor mij onbekend gebied.
Ondertussen ben ik aardig thuis in de Vu+ ultimo (“oude” versie), met openpli er op.
Er is hier iemand op het idee gekomen om een betaald kanaal te nemen, met een IR.DETO kaartje.
Kaartje in de Vu+, langggg gewacht maar geen sjoege. In een andere ontvanger werkt het kaartje prima.
Ik kan ook niet vinden waar en of er te zien is dat de ontvanger het kaartje “ziet”
Dus heb ik nu verder geen idee wat me te doen staat, ik heb wat geprobeerd te zoeken op het www en op dit forum maar geen resultaat cq ik heb de juiste zoektermen nog niet ontdekt.
Kan iemand mij een hint geven ayb ?
Het gaat om een kaartje van kleine lokale aanbieder SKV.
O. da’s goed, dan moet dat toch ergens beschreven zijn mag ik hopen ?
Met bestanden goochelen en FTP daar kom ik wel uit, als ik maar weet welk bestand ik waar vandaan moet halen en waar neer te zetten.
Op het gebied van kaartjes ben ik echt onervaren en eigenlijk wou ik dat zo houden ware het niet dat er hier iemand in huis is die naar een betaald kanaal wil kijken.
Ik weet niet precies wat je bedoeld maar voor de “normale” kanalen is geen kaartje nodig hier, wel voor gehol achter een bal aan en zo, van die grote clubs die de kip met gouden eieren opgekocht hebben.
Dank, ik zie de laatste reactie nu pas, ik had het even laten liggen, 'tis maar bijzaak allemaal wmbt.
Maar, als ik het goed begrijp dan moet ik dus vanachter m’n linux computer weg om op zoek te gaan naar een windows computer om een linux doos te gaan instellen ?