meestal zijn het de mensen die schreeuwen dat ze er niet naar kijken diegene die stiekem het meest kijken…
Op het werk is me door bepaalde mensen al het advies gegeven om films op te nemen op VHS en deze dan daar te verkopen, Helaas hebben Spice en Dorcel geen NL Ondertitels
Ook daar is wel degelijk een markt voor. Toen ik nog kabel had en naar Canal+ keek, waren er van tijd tot tijd ook collega’s die vroegen of ik wel een natuurdocumentaire voor ze wilde opnemen. Zij wilden niet de lasten, maar wel de lusten…
Heb ,m opgezocht, maar zit gewoon dicht. Zal toch, neem ik aan, ook wel in het entertaintment pakket worden opgenomen? Kan het zijn dat de toevoeging nog moet plaatsvinden?
Had over eventuele toevoeging hiervan, overigens nog nergens iets gelezen.
Heb ,m opgezocht, maar zit gewoon dicht. Zal toch, neem ik aan, ook wel in het entertaintment pakket worden opgenomen? Kan het zijn dat de toevoeging nog moet plaatsvinden?
Had over eventuele toevoeging hiervan, overigens nog nergens iets gelezen.
Misschien enkele paketten zoals :
Kids met Boomerand, Jetix, enzo
Docu : met die NGC en Discovery Thema kanalen
Erotic : met Spice, Dorcel en Hustler
Maar dan zullen ze de indeling van het nieuwe PLUS pakket weer moeten aanpassen en zouden ze dat nu al weer gaan doen ?
Misschien gaat Spice of Dorcel wel weg en komt deze in de plaats (misschien niet zo tevreden over de kwaliteit van de films ? en waarom Dorcel in het pluspakket zit weet ik al helemaal niet want ze zenden maar uit van 00:00 tot 05:00).
Aston79, bij ons heeft de kabel dit net gedaan, (Multikabel), maar of CD dit ook gaat doen? Who knows?
I.d.d. dacht ik ook aan een i.p.v. en dan denk ik aan Dorcel. Maar op de site van CD is hierover niets te vinden.
Hustler staat zelfs niet bij het toppakket.
Wel vreemd aangezien ze Dorcel net hebben toegevoegd (en zat Dorcel niet een paar maanden eerder al bij CDS ? dus waarom toevoegen als ze plannen hebben om het na een maand of 3 weer weg te halen ?)
Ik wist niet dat Dorcel net was toegevoegd. Heb entertaintment pakket nog maar vanaf eind april. Denk nu ook niet meer dat ze die nu alweer van de hand zullen doen.
Ik zie op Lyngsat.com dat Viasat explorer op dezelfde transponder ook de mediaguard codering heeft gekregen. Volgens mij deelt Viasat het kanaal met Blue Hustler. Zouden we die er dan ook bij krijgen?