wat is het voordeel dan, om 2 emus tegelijk te hebben? timeshifting? 2 gecodeerde posten tegelijk op dezelfde tp, waarvan 1 wordt opgenomen en de andere weergegeven?
Ik heb hem inmiddels ergens anders vandaan gehaald.
Maar ik vind het wel jammer dat ik bij de Aussies niet kan downloaden.
kan normaal inloggen en ook op het Forum komen maar als ik iets wil downloaden heb ik geen rechten.
Snap er nix van…
Groetjes CM
ze hebben wat problemen met de server de afgelopen dagen
Die image stond zeker als .img online? dan zal ie wel f*cked up zijn binnengekomen… Ik begrijp niet waarom ze die dingen nou niet ff met zip inpakken zodat je een crc check hebt als je ze uitpakt, hoe moeilijk kan het zijn
je kunt nog proberen hem via ftp naar je var/tmp te uploaden en renamen naar root.cramfs en dan handmatig te flashen. Dan weet je in iedergeval zeker dat ie goed overkomt in je dreambox. Gaat dit ook mis dan zal de file die je hebt gedownload wel niet goed binnengekomen zijn (lijkt me niet uitgesloten gezien de “serverproblemen”)
Die image stond zeker als .img online? dan zal ie wel f*cked up zijn binnengekomen… Ik begrijp niet waarom ze die dingen nou niet ff met zip inpakken zodat je een crc check hebt als je ze uitpakt, hoe moeilijk kan het zijn
Nee, deze was gezipped. Ben nu bezig met de nedkelly image, maar die wil ook niet echt lekker… Komt wel tot een flash erase maar hangt daarna…
@ Toxic, is dat te veranderen voor het Dreambox forum?
de meeste boards vinden het prettiger om een image gelijk als bijlage te plaatsen ipv doorlinken… weet niet hoe jij daar over denkt?
sluit ik me volledig bij aan
ben je meteen van het link gedoe af
is dat niet te maken tox
Krijg hier gutan ook niet goed, box start op met vervormd logo van besneewde bergtoppen en dennebomen maar komt niet verder. Ook erase.img geprobeerd serieel en daarna gutan serieel maar steeds zelfde resultaat.