Gratis schotel en lnb

Wat IK schandalig vind is dat ik al sinds 1991 (12 december) lid ben van Canal +! Ik heb hier een Seca abo op mijn kaart na omzwervingen via D2Mac, Videocrypt II, Irdeto. Krijg ik ook zo’n mooie brief dat NOG GEEN LID BEN?!? Het bewijst ten meer dat hun administratie van geen kant deugt!! Kan er eigenlijk helemaal niet om lachen en ben zelfs redelijk pissed…Dat kan nog leuk worden met de kaartwissel straks…

Ga ze nu meteen eens even bellen…

Net gebeld met Canal Digitaal Satelliet (alsof ik een nieuw ABO wilde afsluiten! Gaat namelijk heel snel dan daar in Hilversheem). Heb de persoon uitgelegd dat ik als betalend lid van C+ (de enige in NL?) me knap erger aan de ‘standaard’ brief. Een hoop gestamel daar aan de lijn. Blijkt de brief gekoppeld aan de recente aanvraag van nieuwe SmartCards. Het was even te moeilijk om te kijken of de geadresseerde wellicht al lid is!! Een erg stomme actie dus..Heb ze gevraagd of de kaartwissel ook zo ‘vlekkeloos’ gaat verlopen. De man stamelt: “Da’s toch pas in februari???”…Hmmmmm dat weet ik dan ook weer..

Waarom betaal je dan voor Canal+???

…Omdat ik geen kabel heb (en wil) en ik op zich best tevreden met het pakket. Signaal kwaliteit is perfect en ik mag 's avonds laat ook graag een film zien…NOS TT is 's nachts zo saai…

als je niet reageert op de brief van c+ om tot oktober gratis te kijken maak je toch nog kans om 5000 piek te winnen met je persoonlijke satellietcode. Wat aardig van die c+ boys.<p>[21-08-2001: Message edited by: pet123]

…zullen we wedden dat die ‘trekking’ pas wordt gedaan onder de ‘gelukkigen’ die na die maand abonnee van Canal Digitaal blijven?? Ze zetten met die brief bestaande leden lelijk in de kou! (Heb ik ze verteld ook)

pas op met de acties van canalplus het kan je zo 1200 gulden kosten alsje niet oplet
het zijn steltje crimelen.

Niet als je goed leest!

ja hihihi winnen met je eigen mk’s of ppua’s zou nog eens iets zijn

Ja, Ja Pet123, het zijn de broerdsten niet daar bij C+.

ciao

@ toxic: Die inkoopsprijs deugt niet, men praat over een kwaliteitsschotel.

De dealer koopt de schotel en lnb bij “geselecteerde groothandels” en koopt dan met extra korting in. De dealer krijgt van C+ dan weer de vergoeding van de abo en een vergoeding voor lnb en schotel. Wel minder als men anders zou vangen voor hetzelfde, maar toch ook weer niet slecht.

Triax64 en Alps single moet kunnen voor die prijs als je ze een beetje met grote aantallen inkoopt.

Toxic[Q]

Ze kunnen beter dat geld uittrekken voor een
goede programmering van de canal+ kanalen, dan heb je denk ik een beter resultaatdan met het weggeven van een schotel en lnb

Ik denk ook dat Canal+ zijn huidige leden verplicht is eens wat betere service te gaan verlenen en het aanbod te verbeteren.
Wat leuk was is dat gisteren Ruud de Wild op de radio vertelde zijn Canal+ abo opgezegd te hebben vanwege de (ik citeer) KUT SERVICE van Canal+

Groetuh,

Toxic[Q]