Vooruitlopend zou ik sowieso willen adviseren om de VTI Image te updaten na 5.1.0, wellicht is daarmee het probleem verholpen.
Verder is het interessant om te weten hoe jij de Audio vanuit de SOLO2 distribueert, via HDMI of optisch? en gaat de Audio naar TV of een Home Cinema Set?
Ik zou op dit moment geen reden of instelling kunnen bedenken waarom in de gewone Stand-by de Audio wordt uitgezet en pas vanuit de diepe Stand-by weer wordt aangezet.
Bijna altijd gebeuren dergelijke onverklaarbare dingen door eigen onbewust toedoen zoals per ongeluk iets wijzigen.
Als ik zoiets tegenkom probeer ik in elk geval eerst om de Image helemaal opnieuw te installeren, dus ook alle Plug-in’s, instellingen e.d. opnieuw van de basis af te installeren.
In veel gevallen is het probleem daarna weer opgelost dus wat let je om dit eens te proberen.
Let wel op dat na de nieuwe installatie geen oude back-up’s teruggezet worden want dan is de kans groot dat hetzelfde probleem ook teruggezet wordt.
Stel dat deze optie niet aan staat en dat dit de reden zou zijn, zou het probleem dan ook niet aanwezig moeten zijn als de SOLO2 uit de diepe slaap komt?