Beste mensen sinds kort heb ik een probleem als ik satelliet tv kijk en ik schakel daarna na een tijdje over naar ziggo nederlandse tv dan heb ik geen beeld helemaal geen signaal als ik de ontvanger opnieuw opstart heb ik weer beeld, heeft iemand een idee wat dat kan zijn.
Kan het zijn dat je oscam in de Octagon even de tijd nodig heeft voor een update? @Codx zou dat issue misschien eens kunnen toelichten. Inzake al die onnodige ecm blokkers etc in de config.
Nog even verder gekeken ik heb diverse distributies geprobeerd openpli opena openhdf en verschillende kanalen lijsten maar hij blijft het zelfde doen is terug geweest naar de verkoper kon niets vinden daar deed hij het gewoon volgens hun.
Wat ik toch vreemd vind is dat de Otagon SF 8008 het wel goed doet en de SF 8008 Supreme niet met de zelfde configuratie.
Ik heb ook al eens zo’n verkoper tegenover me gehad, die vroeg toch echt 100 € voor een verzendlijst in mijn Force D-Master 1122 te zetten (dat was bij het begin van deze hobby in 2001) en wat bleek toen ik thuis kwam hij had helemaal niets gedaan.
Ik ken die verschillen niet tussen de apparaten die je noemt maar is er een verschil in de specificaties?