we gaan het zien.
Jan Lammers zal ook wel in z’n broek doen?
we gaan het zien.
Jan Lammers zal ook wel in z’n broek doen?
Het was een korte race voor Verstappen.
In de 2e ronde gecrashed!
Ik ben benieuwd of er al stuurschade aan de auto was. Bij de start werd hij (natuurlijk) door hamilton al aangetikt.
Hoe was het?
Heerlijk om een keer mee te maken. Het was een uitstekend verzorgd weekend, met toegang tot een Luxe Lounge met eten, drinken, netwerken etc.
Wat me wel erg opviel is dat het motorgeluid van de huidige F1 auto’s echt triest is. Die 50% elektrisch vermogen heeft wel echt afbreuk gedaan aan het racegevoel. Op TV wordt dat met gunstig geplaatste microfoons en wat editing echt flink aangedikt.
Alleen de motoren van Audi klonken richting de pit (lagere toeren) nog enigzins spectaculair.
De start was wel echt spectaculair, dat zaten we bijna bovenop:
Die Robert Doornbos kan mooi vertellen ![]()
Maar ik heb mijn shot-killer oordoppen niet nodig gehad ![]()
Live is natuurlijk heel mooi, om mee te maken. Maar dit maal waren er echt schitterende 4K beelden uit de cockpit van diverse coureurs over het glooiende Zandvoort. Dus thuis zitten kijken heeft ook wel wat.
@Michel Het geluid van de F1 is al jaren bedroevend, ik ben in 2019 in Oostenrijk er live bij geweest.
We hadden geen oordoppen in omdat het geluid niet hard was van de F1, toen de F2 aanstalten maakte deed ik gelijk mijn oordoppen in, mijn vrouw dacht dat dat geluid van de F2 nog minder zou zijn tot ze langs kwamen. De F2 was toen nog eens echt ouderwets geluid maar dat schijnt nu ook veel minder te zijn en dat maakt de beleving toch wel wat minder als destijds in de jaren 80 en 90 toen ik bijna elk jaar op Spa te vinden was, zelfs met gehoorbescherming trilde je trommelvliezen nog je oren uit ![]()
I know, maar dit jaar is er echt niets meer van over ![]()
Dan toch maar Indiana? Gesponsord door TrumP? ![]()
Ik denk dat je dan wel genoten hebt van het geluid van de Porsches. Ik was er ook het gehele weekend. Bij de Hans Ernst bocht. Daar kon ik de Porsches al horen op de grid.
Leuk te lezen dat er mensen van genoten hebben, achter de TV via satelliet RTL Duitsland als ik het goed begrepen heb was het goed te volgen, ik ben geen sport kijker, erger mij aan commentaar, het zou fijn zijn als enkel het sfeer geluid te horen was, dan is het net alsof je erbij bent.
Daar zijn is naar mijn mening te veel geld uitgeven aan wat ik las, dat een F1 wagen in een flits voorbij is, al zit je op de mooiste plaats, thuis achter het scherm zie je alles het beste.
Ik woon niet in Zandvoort, ook niet heel ver van Zandvoort, maar auto’s stonden tot in de berm van treinstations tot vele kilometers verweg, dat is gelukkig weer opgeruimd.
Ieder zijn/haar ding, ik heb meer met kijken naar leuke en mooie Films.