extreme help !!!!

ik krijg geen beeld op mijn extreme als ik scan op de satelliet en als ik de settingseditor gebruik dan krijg ik op de scherm no/av en heb geen probleem met signaal.

heb je alles goed staan in het menu,

onder sateliet

groetjes jal :smirking_face:

alle instellingen kloppen en heb volledig signaal op mijn exteme .

en als je hem in het menu op een andere ferquentie

zet en dan op zoeken

Even de fabrieksinstellingen nemen (pincode 0000) en dan doet ie het weer !

have fun

hbsat

als je hem aan de gang krijgt vertel dan

even wat je gedaan heb dan weten anderen het ook

heb ik verschillende keren gedaan op fabrieksinstellingen en hij wilt gewoon niet scannen en denk dat het eeen andere probleem is

zet er nieuwe software op en probeer het dan weer

v2.55

groetjes jal :person_shrugging:

moet hij wel een pvr toestel hebben

grtz zuurtje

Heb je casstudio gebruikt voor je dit probleem kreeg ?

heb het niet gebruikt de cas studio,maar het is me een raadsel

Is de schotel goed uitgericht?? Als je op de verkeerde sateliet staat uitgericht die de geselecteerde transponders ook gebruikt levert dat ook no av op. Ik heb dat meegemaakt bij ontvangst van BBC (astra 2) terwijl de schotel op de astra 1 stond.

LK

zelf ben ik satellietmonteur en heb 10 jaar ervaring met antennes plaatsen dus daar zou het niet liggen denk ik.

Heb je de ontvanger al eens uit en weer aan gezet met de schakelaar achterop het toestel? Dit loste bij mij namelijk het probleem op :wink:

Zit er een crypt in de UCAS, of staat de UCAS in de load-stand. Een manke UCAS zou ook de problemen kunnen veroorzaken.

Suc6

LK

PS sorry van de uitrichtverhaal…Wist ik niet :disguised_face:

het is een ucas systeem met penta 1.09

Heb hetzelfde probleem waarschijnlijk krijg de melding cas 1 niet geinstalleerd, heb de ontvanger reeds naar de sat winkel terug gebracht, die zullen een poging doen om hem aan de praat te krijgen zoniet dat moet hij opgestuurd worden naar de importeur.

Heb je inkomend signaal?

Heb je de disecq of usuals settings juist ingesteld?