Zoals topic al deed vermoeden, heb ik me een dreambox cadeau gegeven. Allemaal erg mooi, en ik heb beeld, maar een grote hekel aan duitse zenders…
Ik heb uiteraard eea gelezen over ronaldd, wat me een goede start lijkt. Nu weet ik dat linux iets met een pinguin heeft, maar daar houdt het ongeveer op…
Het veiligste wat ik gelezen heb, is zo’n emu (er zijn er 2 geloof ik, een image en een emu, what’s the difference?)op een usb stick zetten en deze in je droomdoos stoppen. En dan?
volgende: seca/irdeto/bla bla… Geen idee wat nu wat is.
heb ik met deze doos nu wel of geen cam’s nodig, en zoja/zonee welke funcards, en wat zijn de verschillen hiertussen? ![]()
Ik wil gewoon goede films kijken, veel ontvangen voor de kids, en wat nl talig voor de vrouw. Ik heb een channelmaster in aantocht waar ik 3 quad lnb’s op wil prakken. op astra uiteraard, en wat nog meer? ![]()
Voorts zit ik er aan te denken om het gevaarte een fixed ip te geven waar iedereen bij kan voor de cardsharing functie.
Wat ook nog een grote vraag is: Kan je nu met , zeg 4 dozen met verschillende cards ook van elkaars card gebruikmaken, of is er altijd 1 server en de rest clients? Dat is namelijk wat ik lees… ![]()
Wie helpt me verder met een paar basisstappen, want zo kaal is er geen lol te beleven aan al dat duitse gezwam…
oh, en heb je tip’s of links over zaken die hier op het forum ngewenst zijn, stuur ze dan per mail en houd de moderator’s blij… ![]()
Bedankt,
Stef. ![]()