Is Fusion 360 gratis?
Voor persoonlijk gebruik is Fusion volledig gratis. Hobbyisten kunnen hiervoor een speciale licentie aanschaffen. Tevens kunnen studenten gratis gebruik maken van Fusion.
Is Fusion 360 gratis?
Voor persoonlijk gebruik is Fusion volledig gratis. Hobbyisten kunnen hiervoor een speciale licentie aanschaffen. Tevens kunnen studenten gratis gebruik maken van Fusion.
Voor de ontwerpsoftware is Onshape (cad.onshape.com) prima: gratis en volledig via je webbrowser. Werkt perfect en zeer compleet.
Op 14-11-2024 om 13:07, Rollerboy zei:
Gebruiken jullie een 3d printer veel? Of is het een duur gadget?
Mijn eerste CR10 had ik er na een jaar al uit.
Ik heb daar adapters mee geprint zodat ik heel goedkoop elektrische rolgordijnen mee kon makenKocht een alu buis, maakte 2 adapters, kocht een goedkope buismotor en een los doek.
Ik heb er ook veel mensen mee geholpen om dingen te printen die niet te koop zijn. Ook voor mij zelf. Ook bijvoorbeeld beugels voor mijn stofzuigerslang, stang en mond aan de binnenkant meter deur. Ook diverse behuizingen op maat gemaakt.
De tweede Creality heb ik nu een jaar ongeveer, die heeft nog niet zoveel opgebracht. Maar ook met deze printer met name maatwerk gemaakt die niet te koop zijn.
Op 22-11-2025 om 20:39, el canario zei:
Voor de ontwerpsoftware is Onshape (cad.onshape.com) prima: gratis en volledig via je webbrowser. Werkt perfect en zeer compleet.
Daar ontwerp ik ook alles mee, is wel online en jij wilde offline.
Op 14-11-2024 om 15:03, bellejt zei:
Is Fusion 360 gratis?
Die ga ik dan sowieso uitproberen, dank voor de tip.